Covid vaccins

Lees goed wat hier staat. Als je het satanisme begrijpt zie je dat dit 100% klopt:

Het gaat om vrije wil, daar zijn [ZE] op uit. Er kan geen sprake zijn van dwang, want dat gaat tegen de vrije wil in. Wat [ZE] beogen is dat door de ILLUSIE van dwang te creeren wij onze vrije wil gebruiken om ELKAAR wijs te maken dat er sprake is van een 'plicht'. Vandaar dat ondernemers zich gedwongen voelen om het criminele beleid van de overheid te handhaven. Het gaat er om dat wij ELKAAR knechten op basis van VRIJE WIL.

Lees die krantenkop nu nog eens en je ziet dat het klopt!

Mike
ja duidelijk, zo doen ze het steeds!

En half jaar geleden had ik het met een kennis over de werkzaamheid van HCQ tegen COVID. “Ja dat ken ik, gebruik het zelf tegen de reuma”. Onlangs hoorde ik dat ze toch gevaccineerd was, hersenloos, iets anders kan ik er niet van maken. Dovemansoren is niet het juiste woord want het was een vrouw in dit geval.

En half jaar geleden had ik het met een kennis over de werkzaamheid van HCQ tegen COVID. “Ja dat ken ik, gebruik het zelf tegen de reuma”. Onlangs hoorde ik dat ze toch gevaccineerd was, hersenloos, iets anders kan ik er niet van maken. Dovemansoren is niet het juiste woord want het was een vrouw in dit geval.
Dus ze neemt chronisch hcq en laat zich prikken..... De kans op covid is gewoon onmogelijk te berekenen, maar vrouwen logica bestaat niet dus nu heeft ze, alsnog Spike eiwitten gratis en voor niks

Een dame poste een reactie op 9fornews "Waar blijft de franse revolutie':

Mijn reactie: "In 2016 begonnen de dagelijkse protesten met nuit debout vele nachten per week. 2018 de gele hesjes met 19 doden en + 4.000 gewonden waarvan velen verminkt voor het leven. Na een pauze dankzij het confinement waren ze er weer elke zaterdag met afgelopen zaterdag in 168 steden wellicht meer als 2 miljoen mensen over geheel Frankrijk Linda, en wat deed jij intussen?"

Shielding camps? Afschermingsbenadering voor niet gevaccineerden? Eerder het politiek misleidende woord voor concentratiekampen!
(X22 2549b v/a 18:28).
Geen voorstander van kampen, maar als het dan toch moet ....
doe dan 'shedding camps voor spike-prot-verspreiders.

In Canada moeten ze oppassen. Schijnt dat daar quillotines door het misdaadsyndicaat Overheid gekocht werden.
Sprak ooit iemand die gedreigd werd van Simon Parkes' forum afgedonderd te worden door de nationale coordinatrice ... vanwege het gebruiken van het woord 'concentratiekamp'. Simon Parkes' Collecting Consciousness streeft na 'speak your mind' ... not.

Bijlagen

• concentrk.jpg
    concentrk.jpg
    165,7 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
Uit een tweet geplukt... Franse Ministerie van Volksgevaccineerdheid Solidarité et Sante ... SS

Bij eerste aanblik dacht ik aan ander teken (niet Ministerie, maar stad Mairie Villemur-sur-Tarn)

Bijlagen

• swastlijkt.jpg
    swastlijkt.jpg
    14,9 KB · Weergaven: 1
Shielding camps? Afschermingsbenadering voor niet gevaccineerden? Eerder het politiek misleidende woord voor concentratiekampen!
(X22 2549b v/a 18:28).
Geen voorstander van kampen, maar als het dan toch moet ....
doe dan 'shedding camps voor spike-prot-verspreiders.

In Canada moeten ze oppassen. Schijnt dat daar quillotines door het misdaadsyndicaat Overheid gekocht werden.
Sprak ooit iemand die gedreigd werd van Simon Parkes' forum afgedonderd te worden door de nationale coordinatrice ... vanwege het gebruiken van het woord 'concentratiekamp'. Simon Parkes' Collecting Consciousness streeft na 'speak your mind' ... not.
Ik moet denken aan een recent interview van Mike Adams met Celeste Solum: zij heeft het ook over die kampen met guillotines. Zij werkte voor FEMA. Ik wil graag geloven dat dit sprookjes zijn en dat dit zo geen doorgang krijgt allemaal.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan