Covid vaccins

Ons landje toch onder Amerikaanse Constitutie ... ?
by Executive order 13958 van President Donald J. Trump ?

Voor wie 'tijd' en 'zin heeft.

Bron (Elise Nijmegen)

😜 Wist niet dat prikbussen op kerosine reden. Maar ja, hulpvaardigheid is een mooie kwaliteit, voor het geval ze zonder brandstof komen te staan.
Ik hoop toch wel dat de prik bussen op groene brandstoffen rijden anders is de co2 belasting te hoog per prik, napalm lijkt ook te branden op zo'n bus

Ik hoop toch wel dat de prik bussen op groene brandstoffen rijden anders is de co2 belasting te hoog per prik, napalm lijkt ook te branden op zo'n bus
Weet ik niet of het groen is. Ik wil wel een zooitje groene suikerklontjes in de tank gooien!? Ben ook best wel hulpvaardig. Suiker lukt wel, kan mijn voorraad napalm helaas niet vinden.

Waarom loopt ze niet keihard weg?

Mike
Je hebt ook mensen die alleen bang van naalden zijn. Dus in principe wil ze misschien de prik wel gehad hebben, maar niet de prik ondergaan. Ik heb zo´n vriendin met prikangst die bewust voor de volle 100 procent voor de coronaprik ging ondanks mijn tegenwerpingen vooraf dat de dieren uit de wetenschappelijke dierproeven dergelijke prikken niet overleefden. Maar ja, dwang blijft wel dwang. En een medisch experiment blijft ook een medisch experiment.

Laatst bewerkt:
Juist als je bang bent voor naalden loop je toch keihard weg, of niet? Dan kun je ook beter geen dennenaaldenthee drinken! :LOL:

Mike
Zou je wel denken ja. Maar er staan nogal wat mensen om haar heen, dat voelt vast intimiderend, en als ze dan ook nog zeggen "ach het is maar een prikje, het is zo voorbij" kan ik me voorstellen dat ze blijft zitten, ondanks de angst voor naalden. Maar ik versta er geen bal van wat ze daar zeggen, misschien beloofden ze haar als ze blijft zitten wel een avondje "Dansen met Jansen" ;)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan