Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Werkt ook andesom.
Je neefje snapt het dus niet...Werkt ook andesom.
Mijn neefje, probeert Tinder uit te spelen, heeft er specifiek bijgezet in zijn profiel dat hij geen prik heeft gehad en dat ook zeker niet van plan is. Dat had tie gedaan omdat er een aantal potentiele dates over begonnen te zeuren en hij dat gezeik zat was
Nu heeft tie opeens wel een toename van gereformeerde dames. (blijkbaar zitten die stiekum ook op Tinder)
Als de bovenste poster nu daadwerkelijk in het openbaar gepubliceerd wordt en men ziet het dan niet, dan werkt "Operation Mindcontrol" toch bijzonder goed [en dat doet het ook].
Ik ben nu toch echt radeloos ... heeft het nu allemaal sin of geenfuksin?Maar gelukkig geen... O nee, toch wel. Maar gelukkig geen hele erge cojona dankzij het fucksin. Zonder fucksin dood gaan is echt veel erger dan met fucksin dood gaan!
Mike
Goeie tip die ik vroeger ooit kreeg: bij twijfel niet doenIk ben nu toch echt radeloos ... heeft het nu allemaal sin of geenfuksin?
Ik probeer wel duidelijk te vertalenIk ben nu toch echt radeloos ... heeft het nu allemaal sin of geenfuksin?
Dat is mij af geleerd, bij twijfel ben jezelf kogel vanger ,..... always shoot First ask Questions later.Goeie tip die ik vroeger ooit kreeg: bij twijfel niet doen