Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop het ook Mike, want het begint mij danig de keel uit te irriteren. Die situatie waar we nu in zitten lijkt idd op een oorlogsituatie en geeft toch stress vin ik.Ik zei het toch? Rond de 50%. Geldt voor alle westerse landen. Ze halen hun targets niet, we hadden al op minimaal 70% moeten zitten in juli. Let goed op wat er in Australie en Nieuw-Zeeland gebeurt: ieder individu dient in een 'bubble' te zitten en niemand mag meer met elkaar praten. Coming soon to a town near you. Ze zitten in een eindspel, de mensheid staat op een historisch keerpunt!
Mike
Het is goddomme nog waar ook.
In groepsverband? Was het maar zo een feest! De meerderheid gaat mee in deze waanzin. Dat is juist het hele probleem dat we in onze hempie staan op school. Echt, Henk je moest eens weten hoe diep gezonken de ouders anno 2021 zijn. Mooi telegram groepje aangemaakt en welgeteld 3 wakkere ouders vd school die zich hebben aangemeld.Natuurlijk wel, aangetekenden brief naar schoolbestuur met daarbij de melding dat de zaak al is aangemeld bij de Neurenberg Code commissie en in de brief de namen en zoveel mogelijk prive gegevens van de "bedreigende 'macht'" en datr alle hieruit voortvloeiende kosten op deze personen verhaald zullen worden, ... en dat dan in groepsverband met de hele klas / school, ff regelen in maximaal 48 uur
In groepsverband? Was het maar zo een feest! De meerderheid gaat mee in deze waanzin. Dat is juist het hele probleem dat we in onze hempie staan op school. Echt, Henk je moest eens weten hoe diep gezonken de ouders anno 2021 zijn. Mooi telegram groepje aangemaakt en welgeteld 3 wakkere ouders vd school die zich hebben aangemeld.
27 juli, 55% volledig naar de gloria, nog 10% voor de helft
De mensen staan dus nog niet te springen blijkt....
DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWENGroepsverband is ook 10 of 20 op de gehele school, de rest is nier belangrijk om een statement te zetten. Ergens een groepje is veel te vrijblijvend maar zeggen dat je de zaak internationaal gerechtelijk aankaart geeft andere niet vrijblijvende reacties. En de mogelijkheid rechtstreeks met Reiner Fuellmich zijn team te communiceren is reeds geschapen https://corona-ausschuss.de/ ga naar de Engelstalige site en rechtsboven Whistleblower, ... Boom
Kom achter de computer uit en ga met de drie mensen die al ja zeiden bij mensen langs
Stel een deadline af van 48 uur, meedoen of niet en vertel dat jij de zaak reeds internationaal aanhangig hebt gemaakt
Vertel dat er al meer als 1 miljoen vaccinatiedoden zijn en zeg precies wat je denkt
"Ik zou me verraden voelen als jullie niet meedoen" Leg de pijn bij de ander
Het is ook oorlog.Ik hoop het ook Mike, want het begint mij danig de keel uit te irriteren. Die situatie waar we nu in zitten lijkt idd op een oorlogsituatie en geeft toch stress vin ik.