S
Sailor
Guest
Wat een schrikbeeld he?
Ik denk dat ik hier iets belangrijks over te zeggen heb. Dit is ook waarom je overlevingskansen met 1 prik groter zijn dan met 2 prikken:
Het hele punt waarom ik het telkens over autofagie heb is de focus op de spike-eiwitten. Dat is - in het geval van geïnjecteerden - slechts één kant van het verhaal.
Stel dat we de aanname doen dat de mRNA injecties daadwerkelijk cellen aanzetten om s-eiwitten te produceren (en dat lijkt me vrij aannemelijk)
Dan is het zaak om, als geïnjecteerde:
Daarom denk ik dat Ivermectine ook een STRUCTURELE oplossing kan bieden voor mensen met 'de prik'!
- Spike eiwitten z.s.m. opruimen om ziektebeelden zoals in jouw bericht te voorkomen.
- Cellen die genetisch veranderd zijn de instructie geven om te sterven. We weten dat dit door middel van Ivermectine kan. Het lichaam is oneindig intelligent in het bepalen van welke cellen het meest geschikt zijn om te overleven en dewelke opgeofferd (autofagie d.m.v. apoptose) moeten worden.
Wat zijn mRNA-vaccins?
De vaccins van Pfizer en Moderna zijn voorbeelden van mRNA-vaccins. In de middelen zit een stukje genetische code van een specifiek onderdeel van het coronavirus.De cellen in het lichaam van degene die het vaccin krijgt toegediend, krijgen vervolgens de instructie om dat onderdeel zelf te gaan produceren. Aangezien het immuunsysteem dat onderdeel niet herkent, wordt het ingebrachte 'nepcoronavirus' aangevallen.
Als de persoon later in aanraking komt met het coronavirus, herkent het afweersysteem het coronavirus en komt het in actie.
Dit komt van nu.fake nieuws, een uitleg voor schapen, half jaar geleden of zo, maar vertel dit tegen een schaap en ze lachen je uit