Covid vaccins

DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN

Maximaal 60 seconden zoeken ...
Hier valt zelf iets van te maken ongeacht welke instantie

DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN DUWEN

Zie vorige bricht hierover. Zorg dat ze meer angst hebben voor jullie dan voor hun baas. Filmen. Brieven. Emailen.

Opkomen en vechten voor je kinderen is NIET in je hempie staan. Met een paar op b.v. een bestuursavond DUWEN is schoolbestuur en ouders van a.s. weeskinderen of zelf voor kindermishandeling naar het gevang IN HUN HEMPIE (op video) ZETTEN, inclusief de zwijgende ouders. Maak een rondje met de camera. Schijt hebben aan weekdieren ... als 3 schapen over de dam zijn.
Ik heb het afgelopen schooljaar niet anders gedaan. Gebombardeerd met brieven en ik stop niet want komend schooljaar ga ik ermee door. Als de GGD vaccin bus bij de school komt te staan dan ga ik er ook even een bezoekje brengen, even kletsen;)

ik moet zeggen dat de ‘wakkeren’ ouders ook niet echt actief zijn. Ik moet ze pushen, zelfs die wakkere vader toont weinig ballen.

VO school van mijn oudste zijn 7 ouders actief in onze telegram groep maar ook daar erg passief maar bij mij is de maat allang vol en nu maar harder gaan spelen en hardere taal. Of het helpt zullen we zien.

Ik heb het afgelopen schooljaar niet anders gedaan. Gebombardeerd met brieven en ik stop niet want komend schooljaar ga ik ermee door. Als de GGD vaccin bus bij de school komt te staan dan ga ik er ook even een bezoekje brengen, even kletsen;)

ik moet zeggen dat de ‘wakkeren’ ouders ook niet echt actief zijn. Ik moet ze pushen, zelfs die wakkere vader toont weinig ballen.

VO school van mijn oudste zijn 7 ouders actief in onze telegram groep maar ook daar erg passief maar bij mij is de maat allang vol en nu maar harder gaan spelen en hardere taal. Of het helpt zullen we zien.
Vergeet niet de toeristische foto's 🎦 van de lokale "lieve" inboorlingen als bewijs ...... van je toeristische uitje naar de prikbus voor hun toeristische trip naar Neurenberg. ;)

Tien jaar geleden lachten we erom, nu is het werkelijkheid​

“Precies zoals ik voorspelde op mijn verwijderde LinkedIn-account: forever in lockdown en elk jaar een nieuw vaccin,” schrijft moleculair bioloog Peter Borger op Twitter. “Pharmaffia werkt al jaren aan dit nieuwe winstmodel. Tien jaar geleden lachten we erom, nu is het werkelijkheid.”

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan