Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nee veel erder al weer .. 12-9-1949 ... corrupte bende ... Nsberland vergeet zijn historie. Elke keer weer leuk als ze die vullis op de markt staan uit te delen... kill en attack ...is die pas in 1975 weer begonnen? Ik lees al 1978.
Wat nu het lullige is nu mogen de gequackcineerden zonder test overal in, terwijl ze gewoon net zo besmettelijk zijn als zonder quackcin de geteste niet gequackcineerden kunnen ze de schuld niet geven als er explosie aan positieve testen komt, wel geven ze de schuld aan de wappies die niet eens in de buurt willen zijn van die rare evenementen
Met dank aan het ministerie van Volksgezondheid
Ook Nederlandse zorgverleners geven aan te willen stoppen als hier een vaccinatieplicht wordt ingevoerd. Eén van hen is Els van Veen. “Ik ben 24 jaar arts. Al die jaren binnen en buiten het ziekenhuis ‘in de frontlinie’ gewerkt. Als het van een vaccinatieplicht voor zorgverleners komt, gooi ik de handdoek in de ring,” schrijft Van Veen op Twitter. “Met dank aan het ministerie van Volksgezondheid en mensen als Roland Pierik. Vaccinatie-fanaten zónder kennis van zorg.”
Onder deze twiet voornamelijk mensen uit de zorg die er exact zo over denken.
Dat personeelstekort gaat nog eens heel groot worden gok ik
Dat wordt niks ze kennen de wappiecatie niet, ze hebben geen wappie kunde gestudeerd en wappie zorg weten ze ook weinig van, en ze hebben geen adres van de wappotheekAl die uitstromers uit de zorg kunnen wellicht in een gezondheidshuis werken, aka wappiebeterhuis?
These streetlights are blacklights that LIGHT UP the jabbed as they pass by, or under, them.
The veins in the vaccinated GLOW! This is how someone is being identified as whether or not they got the mark . . . errrr. . . the "vaccine."
Hoe was de Telegraaf ook al weer in de periode 1940-1945?
A warrant for the arrest of UCD professor and anti-lockdown campaigner Dolores Cahill has been issued in England, following a controversial rally she spoke at in central London.
Kwam net deze nog tegen, kun je kiezen Zathras :Vraagje:
Er circuleerde ergens een standaard voorbeeld brief met een soort vrijwaring die je door je werkgever kon laten (proberen te) ekenen zodra er gemekkerd werd over een vaccinatie.
Brief waarin je het bedrijf aansprakelijk stelt en verantwoordelijk houdt voor alle kosten etc etc etc.
Ik kan die nergens meer vinden:-( Heeft iemand die nog ergens?
Waarom zegt de NOS zoiets? Die prikjes waren toch zo geweldig?