Covid vaccins

Wat nu het lullige is nu mogen de gequackcineerden zonder test overal in, terwijl ze gewoon net zo besmettelijk zijn als zonder quackcin🤣🤣🤣 de geteste niet gequackcineerden kunnen ze de schuld niet geven als er explosie aan positieve testen komt, wel geven ze de schuld aan de wappies die niet eens in de buurt willen zijn van die rare evenementen 🤣🤣🤣🤣
Wappies gaan natuurlijk niet de vriendjes van snuifje nog meer spekken

Met dank aan het ministerie van Volksgezondheid​

Ook Nederlandse zorgverleners geven aan te willen stoppen als hier een vaccinatieplicht wordt ingevoerd. Eén van hen is Els van Veen. “Ik ben 24 jaar arts. Al die jaren binnen en buiten het ziekenhuis ‘in de frontlinie’ gewerkt. Als het van een vaccinatieplicht voor zorgverleners komt, gooi ik de handdoek in de ring,” schrijft Van Veen op Twitter. “Met dank aan het ministerie van Volksgezondheid en mensen als Roland Pierik. Vaccinatie-fanaten zónder kennis van zorg.”

´ 0:51 Wat gebeurde er met jullie toen Covid-19 uitbrak?
3:39 Wat voor tegenstijdigheden zagen jullie in de boodschappen vanuit het kabinet?
6:38 Waarom spreken zo weinig van jouw collega’s zich uit?
11:38 Waarom heb jij je in het vaccindebat op scholen gemengd?
15:23 Ervaren mensen het melden van bijwerkingen als te hoogdrempelig?
20:03 Is de macht van de farmaceutische industrie te groot geworden?
23:04 is het voor de burger niet erg moeilijk om het kritische kaf van het koren te scheiden?
24:49 Wat voor juridische middelen hebben mensen om zich tegen vaccinatiedwang te verzetten?
28:09 Kan je uitweiden over de dagvaarding van Hugo de Jonge?
32:50 Wat kan je zeggen over de procedure die je met BPOC 2020 gaat starten?
36:27 Speelt wat jij doet ook internationaal? ´

Onder deze twiet voornamelijk mensen uit de zorg die er exact zo over denken.

Dat personeelstekort gaat nog eens heel groot worden gok ik

Al die uitstromers uit de zorg kunnen wellicht in een gezondheidshuis werken, aka wappiebeterhuis?

Al die uitstromers uit de zorg kunnen wellicht in een gezondheidshuis werken, aka wappiebeterhuis?
Dat wordt niks ze kennen de wappiecatie niet, ze hebben geen wappie kunde gestudeerd en wappie zorg weten ze ook weinig van, en ze hebben geen adres van de wappotheek

• Haha
Waarderingen: Luz
Glow in the dark vaten??????
These streetlights are blacklights that LIGHT UP the jabbed as they pass by, or under, them.

The veins in the vaccinated GLOW! This is how someone is being identified as whether or not they got the mark . . . errrr. . . the "vaccine."

Vraagje:

Er circuleerde ergens een standaard voorbeeld brief met een soort vrijwaring die je door je werkgever kon laten (proberen te) ekenen zodra er gemekkerd werd over een vaccinatie.

Brief waarin je het bedrijf aansprakelijk stelt en verantwoordelijk houdt voor alle kosten etc etc etc.

Ik kan die nergens meer vinden:-( Heeft iemand die nog ergens?
Kwam net deze nog tegen, kun je kiezen Zathras ;):
https://ezaz.nl/vaccinatie-brief-aan-werkgever/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan