Ja, ik ga er nog 20 bestellen. Dat lijkt me dan wel genoeg. Ik ga elk weekend naar hem toe en met deze nieuwe situatie wil ik dat zeker blijven doen. Hem zoveel mogelijk zien. Hij had het me wel eerlijk de dag van te voren gezegd.
Ik heb hem 1 potje al gegeven en het verhaal uitgelegd. Hij heeft me beloofd dat als hij iets raars merkt, hij ermee gaat beginnen. Ik heb mijn reactie op mijn ogen aangegeven, nl. dat ik geen zonnebril meer nodig heb. Hij keek er wel van op en zei dat hij niet wist of het daarmee te doen had. Ik zei ja natuurlijk, als ik al 20 jaar dat probleem heb en nu na 5 dagen IVM niet meer, dan heeft het direct daarmee te doen.
Ik hoop dat hij geen directe schade zal krijgen van het vaccin. Dus niet dat hij bloedpropjes etc. krijgt. Hij heeft nu wel met de operatie 40 dagen trombosespuiten gekregen en neemt sowieso bloedverdunners. Verder heeft hij bloedgroep 0-, maar is geen vleeseter
.
Tja, laat ik me maar niet gek maken en het beste hopen en het slechtste weten. ADE zal hij niet kunnen voorkomen.
Dorothé