Covid vaccins

Even offtopic. Ik vind jou meer tja empathisch?(maar niet overdreven) reageren dan maanden geleden. Je merkt echt dat je een mooie groei hebt doorgemaakt door die 12 stappen. Ik weet nog dat je grapte en zei tegen mij dat je wel een lesje communicatie wilde. Here you go, heb je niet nodig man!

Nou wilde dit even gezegd hebben;)
😎

Mike

Neuroloog Jan Bonte haalt hard uit: “Haar immuunsysteem reageert niet op vaccinatie. Daar kan ze niets aan doen. Erger is dat haar brein niet meer functioneert. Niet in staat te begrijpen dat ze het virus ook van gevaccineerden kan krijgen. Dit zijn de allerergsten.”

RIVM wil dat er meer regels komen als jongeren zich niet laten prikken. Let op: Niemand kan en mag je verplichten een prik te nemen.

Jaap van Dissel gaf een interview aan de NOS. Van Dissel: "Covid-19 is wereldwijd absoluut niet onder controle. Op een aantal plekken is de situatie stabiel. In een heleboel EU-landen is sprake van een toename. Hierdoor kunnen wij nu niet gaan versoepelen”.

Ook wil van Dissel dat jongeren verplicht de prik moeten nemen voordat ze de school in mogen, hij ziet ongevaccineerden als gevaar voor de maatschappij en testen is niet voldoende. Mensen die de prik nemen zouden moeten worden “beloond”.

Op dit moment heeft de GGD in samenwerking met het RIVM informatie verstrekt aan alle voortgezet onderwijs, MBO en hoge scholen over de “noodzaak”.
Deze 2 mannen willen nu de scholen beïnvloeden.

Wij keuren elke vorm van geweld en dreigementen af, je kan beter het gesprek aangaan met harde feiten en onderbouwingen.

Meer weten, volg ons dan op;

Dorothé heel veel sterkte gewenst :( kan me er alles bij voorstellen dat je er verdrietig om bent. Ik hoop dat je hem uiteindelijk nog kan helpen met de Ivermectine.
Hier zijn ze ook allemaal gevaxxed, mijn ouders, mijn zus en haar man en mijn dochter (20j). Mijn zoon (16j) gelukkig niet. (tenminste dat ik weet) en ook mijn vriendin niet. Zij moet dan wel niet weten van het ''paardenmiddel''.

Dit is wat u moet weten wanneer iemand opdracht geeft om het vaccin te krijgen: Vraag om de flacon te zien. Als er “Comirnaty” op staat, is het een goedgekeurd product. Als er “Pfizer-BioNTech” op staat, is het een experimenteel product, en onder 21 U.S. Code 360bbb, heeft u het recht om te weigeren.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan