Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben blij dat niemand weet dat mijn echte naam Horatio van den Bergh Jansen II isEn deze ook al, brrr spooky
En deze ook al, brrr spooky
Not me ik ben niet zo van telegram groepen, maar ergens moet er een dader zijn, je kan op telegram toch het dader profiel zienIk kwam dit plaatje tegen in de tg groep corona nuchterheid.
Wie heeft dat gedaan ??? ;-)
In die groep niet volgens mij, en het is iemand die onder privé kijkt.Not me ik ben niet zo van telegram groepen, maar ergens moet er een dader zijn, je kan op telegram toch het dader profiel zien
Leuk, zo bestrijk je een heel publiekHoi , ik plaats regelmatig dingen in de telegram groep van Kees ( ken hem goed idd prima vent ) ik heb wrsl dit geplaatst in de verzetsgroep en Kees plaatst het dan in de corona nuchterheid groep , gr Assie
Part of the plan! `Divide et impere``
Ik ben om!Absoluut troll alert. Zogenaamd werkzaam op een universiteit en nu werkt zijn pa ook nog bij de KLM. Ik ga actie ondernemen voordat hij nog meer de goede sfeer kan verpesten.
Mike
Was ook mijn allereerste indruk. Daarom stelde ik hem direct al een kritische vraag.Absoluut troll alert. Zogenaamd werkzaam op een universiteit en nu werkt zijn pa ook nog bij de KLM. Ik ga actie ondernemen voordat hij nog meer de goede sfeer kan verpesten.
Mike
Goeie vraag van planB
Het gaat helemaal niet om die vraag. Allemaal (terechte) rationele overwegingen die er niets toe doen. Het gaat om een machtsgreep, uitrollen van totale controle. Al het andere is bullcrap.