Fantastische logica dit: vaccins zijn moderne tools, net als auto's en het internet. Maar met auto's en internet spuit ik geen dodelijk gif rechtstreeks in mijn bloed!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep, je wil geen gif in je lijf dus je mag ook geen autoFantastische logica dit: vaccins zijn moderne tools, net als auto's en het internet. Maar met auto's en internet spuit ik geen dodelijk gif rechtstreeks in mijn bloed!
Mike
herkenbaar :-(
Daar heb je wel weer gelijk in. Misschien dat het helpt om nog mensen te laten ontwaken.Ik snap de achtergrond wel, totale controle, staatsgreep etc etc.
Ik vin het mooi als er toch logische vragen gesteld blijven worden in de hoop dat er eens een hournalist denkt. Misschien moet ik daar toch eens wat mee.
Hoe meer mensen logische vragen blijven stellen hoe groter de kans m.i. dat mensen de diepere echtergrond gaan zien.
Wij lopen voor op de meute, maar een hoop mensen geloven de overheid nog steeds en sommigen kunnen met logica overtuigd worden denk ik.
Nee das een zitzeiker dus zeker niet tegen een muur of boom, zelf vrouwen kunnen niet staande zeiken.... Dit met plas goot..... Mn ex... Toen die dingen net uitkwamen.... Moet ik proberen.... Tegen de wind inYep, je wil geen gif in je lijf dus je mag ook geen auto
Benieuwd of deze twitteraar tegen de wand pist of niet.
Bedankt weer voor de beeldvormingNee das een zitzeiker dus zeker niet tegen een muur of boom, zelf vrouwen kunnen niet staande zeiken.... Dit met plas goot..... Mn ex... Toen die dingen net uitkwamen.... Moet ik proberen.... Tegen de wind in
Geen dank, je begrijpt dat ik over de grond rolde van het lachenBedankt weer voor de beeldvorming
Deze kan ook wel in het frustratietopic, zucht
Hulspas is een pias met zijn poespasMarcel snapt het niet
De meeste nsbderlanders die prikken zijn te dom om te poepen en gaan dan dus gewoon om de prik
Ach, 11% verschil maar... foutje moet kunnen baas
Ach, 11% verschil maar... foutje moet kunnen baas