Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De rode bloedcellen van gevaccineerden waren onherkenbaar misvormd, zei dr. Botha in de Stew Peters Show. “Ik heb dat nog nooit eerder gezien. Ik was geschokt,” aldus de arts, die dit al 15 jaar doet.
Ze trof ook ‘zwarte structuren’ aan in het bloed van iedere gevaccineerde patiënt met klachten. “Ik ben heel erg geschrokken,” zei ze.
Botha wist bovendien de hand te leggen op een Janssen-vaccin en heeft de inhoud ervan onder de microscoop gelegd. “Ik was heel erg geschokt want datgene wat ik aantrof in het bloed van mijn patiënten zat ook in het vaccin.” Ze doelde daarmee op de zwarte substantie, die bestaat uit talloze schijven met gaten erin.
De arts ontdekte ook vreemde rechthoekige structuren in het vaccin. “Ik huil als ik dit soort dingen zie. Ik huil als deze patiënten binnenkomen.” Ze zei dat één van haar patiënten na het vaccin acht hartaanvallen in vijf uur had gekregen en nu op de IC ligt. “Ik hoop dat ik hem kan helpen.”
Twee keer geprikt en toch nog corona krijgen. Hoe kan dat nou? Raar hoor.
Triester kan het niet meer worden denk je dan. Misschien kunnen ze tegelijk met de vaccinspuit ook een majonaisespuit zetten:
Twee keer geprikt en toch nog corona krijgen. Hoe kan dat nou? Raar hoor.
Deze vragen van Gideon zijn zo confronterend en talrijk (60) dat er alles aan gedaan zal worden ze belachelijk te maken. Deze confrontatie zal Hugo niet aangaan.Hugo de Jonge slaat door in ziekelijke vaccinatiedrift
Verdeel en heers: De Jonge geeft “ongevaccineerden” de schuld van de vrijheidsbeperkende maatregelen. Ook verspreidt hij aantoonbare desinformatie over de injecties, om gezonde jongeren nog meer onder druk te zetten. Gideon van Meijeren stelt Kamervragen.www.fvd.nl