S
Sailor
Guest
Dat is, toch die krant die tijd et de oorlog Duits was, NSB dagblad naast volk en vaderland.....De krant van slapend NL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is, toch die krant die tijd et de oorlog Duits was, NSB dagblad naast volk en vaderland.....De krant van slapend NL
Nu ben ik zelf een zeer kritische denker en check ik altijd mijn bronnen maar deze was wel echt te makkelijk, sorry guys.Never Before Seen: Blood Doctor Reveals HORRIFIC Findings After Examining Vials
EXCLUSIVE! Dr. Zandre Botha was shocked after studying the blood of "vaccinated" patients that were coming to her with serious illness after being injected with the shots being called "Covid vaccines"rumble.com
Kijk effe rond 7:00 min. Zwarte bolletjes die bewegen en aan elkaar klinken.. WTFBekijk bijlage 4464
Zal wel influx van de Joop punt nl zijn.
Hallo CvanDijken: ik wist niet dat het zo was. Hoe weet je dat als ik vragen mag?Wat vinden jullie er van dat Willem Engel is gevaccineerd omdat hij een huis in Spanje heeft? Voor mij is hij keihard door de mand gevallen nu. Als je staat waarvoor je staat dan ga je maar een jaar niet.
Ik denk dat we met z'n allen in zijn tunnel zijn getrapt en dat was niet in ons voordeel maar in die van de heer Engel. Hij mag van mij zijn paspoort inslikken en de corona krijgen. Boegbeeld van de antivaxx beweging my ass!
Er is een filmpje waar WE in een prikkels straat is, met die vragen lijst tijd geleden, va dijken is trolHallo CvanDijken: ik wist niet dat het zo was. Hoe weet je dat als ik vragen mag?
Daarnaast: stel dat het zo zou zijn, wat ik betwijfel, in welke tunnel ben ik dan volgens jou gestapt?
1 tip: stop met het lezen van het AD!Wat vinden jullie er van dat Willem Engel is gevaccineerd omdat hij een huis in Spanje heeft? Voor mij is hij keihard door de mand gevallen nu. Als je staat waarvoor je staat dan ga je maar een jaar niet.
Ik denk dat we met z'n allen in zijn tunnel zijn getrapt en dat was niet in ons voordeel maar in die van de heer Engel. Hij mag van mij zijn paspoort inslikken en de corona krijgen. Boegbeeld van de antivaxx beweging my ass!
Wat is er mis net geloof in God?Nu ben ik zelf een zeer kritische denker en check ik altijd mijn bronnen maar deze was wel echt te makkelijk, sorry guys.
Op die website staat dat een arts dit ontdekt heeft. Als je dan deze 'arts' zoekt, blijkt dat deze 'arts' een website heeft waarop ze vertelt over haar geloof in God en dat ze allerlei alternatieve therapieën toepast. En er staat letterlijk een disclaimer op de website dat ze geen medische graad heeft....: 'Please take note that Dr Botha is not a medical Dr but an academic Dr. Her qualification is recognized in 194 countries including America and Europe but not in SA. Dr Botha does not diagnose or treat any illness but supports health through complementary medicine, lifestyle management.'
twitter. hij zegt het zelfHallo CvanDijken: ik wist niet dat het zo was. Hoe weet je dat als ik vragen mag?
Daarnaast: stel dat het zo zou zijn, wat ik betwijfel, in welke tunnel ben ik dan volgens jou gestapt?
Niks maar ze is geen arts. Als je kritisch bent en elke bron ter discussie stelt moet dit toch op zijn minst vragen oproepen. Bij mij wel in ieder geval. En ik ben beslist geen volgzaam schaap.Wat is er mis net geloof in God?
Mike
Hoezo AD, lees je die zelf? Ik lees geen kranten. Dit komt van twitter. Jij citeert ook te pas en te onpas vanuit twitter.1 tip: stop met het lezen van het AD!
Mike
twitter. hij zegt het zelf
Nee tegen corona. Hij wilde namelijk reizen naar zijn huis in Spanje. Zelf goed lezen.Gevaccineerd in zijn jeugd bedoeld hij
Wel goed lezen hè!