C
CvanDijken
Guest
Kunnen we ook nog gewoon inhoudelijk reageren of blijven we hangen als een langspeelplaat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja precies. Dat haalt t spannende spel element er wel tikkie uit zeg maar.Tis alleen jammer dat ze zichzelf zo snel laten ontmaskeren... Ik vraag me af of er wel duurzame en geduldige trollen bestaan?
Je moet ook bij je werk blijven trollen vangen op het ForumJemig wat een gezelligheid hier zeg. Sta je Ff middagje in de keuken, mis ik bijna deze spannende trol match.
Ja die zij er... Duurt meestal een paar kabinetten voor je die door hebt...Tis alleen jammer dat ze zichzelf zo snel laten ontmaskeren... Ik vraag me af of er wel duurzame en geduldige trollen bestaan?
Ja was bijna te laat. Druiven oogst hé, die zet je nu toch ff boven trollen vangen. Tis eten hé. Maar joehaaa we hebben dr weer ! Altijd leuk voor in de trofeeën kast!Je moet ook bij je werk blijven trollen vangen op het Forum
Daar heb ik personeel voor t halve dorp is aan de pluk hier, perziken abrikozen, druiven die eten we hier niet, gaan naar een wijnboer en komen terug in flessen voor een deel. Er gaat veel weg, maar komt ook weer ander spul voor terug.Ja was bijna te laat. Druiven oogst hé, die zet je nu toch ff boven trollen vangen. Tis eten hé. Maar joehaaa we hebben dr weer ! Altijd leuk voor in de trofeeën kast!
Er is een nieuwe bijBegon die laatste gezellige trol ook niet over WE en t spuitje#wordtwelsaaienvoorapelbaarzozegb
Nou voor 1 keer dan. Mijn visie in het kort.Als trouwe meelurker nu ook maar een account aangemaakt. Ik vind het dus wel interessant wat CvanDijken hier post. Ik ben wel benieuwd wat daarop jullie verklaring is.
Yep Ik verdenkt ze ervan dat ze zelf gemuteerd zijnBegon die laatste gezellige trol ook niet over WE en t spuitje#wordtwelsaaienvoorapelbaarzozegb
Doe je goed. Wii (hahaha of eerder gezegd ik doe de druiven, sap, jam...wijn drink ik niet. Helemaal geen alcohol dus mocht je volgend jaar druiven tekort komen.....be my guest . Of je personeel dan hé.Daar heb ik personeel voor t halve dorp is aan de pluk hier, perziken abrikozen, druiven die eten we hier niet, gaan naar een wijnboer en komen terug in flessen voor een deel. Er gaat veel weg, maar komt ook weer ander spul voor terug.
Ik weet niet of Mike de ip logs week eens volgt en waar de mensen vandaan komen.Yep Ik verdenkt ze ervan dat ze zelf gemuteerd zijn
Pas op hé dat je niet verkeerde topic post. Voor je t weet hoort dees in de LtGhakdp.....geen idee topic.Yep Ik verdenkt ze ervan dat ze zelf gemuteerd zijn
Ik heb genoeg. Lekker alles onderling verdelen in het dorp eten we allemaal bijna gratisDoe je goed. Wii (hahaha of eerder gezegd ik doe de druiven, sap, jam...wijn drink ik niet. Helemaal geen alcohol dus mocht je volgend jaar druiven tekort komen.....be my guest . Of je personeel dan hé.
Dank voor je antwoord.Nou voor 1 keer dan. Mijn visie in het kort.
1 zo'n verhaal is niet zondermeer betrouwbaar, helaas komen er vaker zulke verhalen boven.
Net als een sporter die opeens dood blijft, 1 keer kan, is het structureel dan stinkt het.
94news moet je altijd checken. Maar idg zijn er veel meer verhalen over onderzoekers die gekke dingen vinden in bloed en vaccin.
Dus in alles: 1 bron is geen bron, behalve bij zerohedge, want die hebben de afgelopen jaren altijd gelijk gekregen.
prima, is een keuze.Dank voor je antwoord.
Als tegengeluid vraag ik me dan af hoe er moet worden omgegaan met het reguliere nieuws. Die vinden toch ook niet 1 keer iets? Ik blijf het zelf, zeg ik je eerlijk, lastig vinden om als leek het kaf van het koren te scheiden. En ik vertrouw ook niet altijd op mijn boeren verstand helaas. Daarom lees ik dus onder meer hier mee en nog op een aantal andere fora. Om me te laven aan al het nieuws. Maar het is wel erg veel en groeit me zeker wel eens boven het hoofd. Ik ben normaliter een meelurker. Ik ga dan ook dalijk weer de bosjes in. Past me beter.
Oooh Hans!!! De cijfers lopen flink op!!!Over een paar dagen weten we het percentage zieken (gevaccineerden/ongevaccineerden). De cijfers lopen alweer flink op.