Covid vaccins

Kunnen we ook nog gewoon inhoudelijk reageren of blijven we hangen als een langspeelplaat?

Nog een keer: wat vinden we van die dokter met haar bloedbolletjes die geen dokter is?
En hoezo is ninefornews ineens een 'betrouwbare bron'?

Je moet ook bij je werk blijven trollen vangen op het Forum 🤣🤣🤣🤣🤣
Ja was bijna te laat. Druiven oogst hé, die zet je nu toch ff boven trollen vangen. Tis eten hé. Maar joehaaa we hebben dr weer 🥇! Altijd leuk voor in de trofeeën kast! 🤪

Begon die laatste gezellige trol ook niet over WE en t spuitje#wordtwelsaaienvoorapelbaarzozegb🙄😴🙃

Als trouwe meelurker nu ook maar een account aangemaakt. Ik vind het dus wel interessant wat CvanDijken hier post. Ik ben wel benieuwd wat daarop jullie verklaring is. Een beetje een tegengeluid vind ik wel verfrissend eerlijk gezegd. En houdt me ook scherp.

Ja was bijna te laat. Druiven oogst hé, die zet je nu toch ff boven trollen vangen. Tis eten hé. Maar joehaaa we hebben dr weer 🥇! Altijd leuk voor in de trofeeën kast! 🤪
Daar heb ik personeel voor 🤣🤣🤣 t halve dorp is aan de pluk hier, perziken abrikozen, druiven die eten we hier niet, gaan naar een wijnboer en komen terug in flessen 🤣🤣🤣 voor een deel. Er gaat veel weg, maar komt ook weer ander spul voor terug.

Als trouwe meelurker nu ook maar een account aangemaakt. Ik vind het dus wel interessant wat CvanDijken hier post. Ik ben wel benieuwd wat daarop jullie verklaring is.
Nou voor 1 keer dan. Mijn visie in het kort.

1 zo'n verhaal is niet zondermeer betrouwbaar, helaas komen er vaker zulke verhalen boven.
Net als een sporter die opeens dood blijft, 1 keer kan, is het structureel dan stinkt het.
94news moet je altijd checken. Maar idg zijn er veel meer verhalen over onderzoekers die gekke dingen vinden in bloed en vaccin.

Dus in alles: 1 bron is geen bron, behalve bij zerohedge, want die hebben de afgelopen jaren altijd gelijk gekregen.

Daar heb ik personeel voor 🤣🤣🤣 t halve dorp is aan de pluk hier, perziken abrikozen, druiven die eten we hier niet, gaan naar een wijnboer en komen terug in flessen 🤣🤣🤣 voor een deel. Er gaat veel weg, maar komt ook weer ander spul voor terug.
Doe je goed. Wii (hahaha of eerder gezegd ik doe de druiven, sap, jam...wijn drink ik niet. Helemaal geen alcohol dus mocht je volgend jaar druiven tekort komen.....be my guest 🤪😂. Of je personeel dan hé.

Doe je goed. Wii (hahaha of eerder gezegd ik doe de druiven, sap, jam...wijn drink ik niet. Helemaal geen alcohol dus mocht je volgend jaar druiven tekort komen.....be my guest 🤪😂. Of je personeel dan hé.
Ik heb genoeg. Lekker alles onderling verdelen in het dorp eten we allemaal bijna gratis

Nou voor 1 keer dan. Mijn visie in het kort.

1 zo'n verhaal is niet zondermeer betrouwbaar, helaas komen er vaker zulke verhalen boven.
Net als een sporter die opeens dood blijft, 1 keer kan, is het structureel dan stinkt het.
94news moet je altijd checken. Maar idg zijn er veel meer verhalen over onderzoekers die gekke dingen vinden in bloed en vaccin.

Dus in alles: 1 bron is geen bron, behalve bij zerohedge, want die hebben de afgelopen jaren altijd gelijk gekregen.
Dank voor je antwoord.
Als tegengeluid vraag ik me dan af hoe er moet worden omgegaan met het reguliere nieuws. Die vinden toch ook niet 1 keer iets? Ik blijf het zelf, zeg ik je eerlijk, lastig vinden om als leek het kaf van het koren te scheiden. En ik vertrouw ook niet altijd op mijn boeren verstand helaas. Daarom lees ik dus onder meer hier mee en nog op een aantal andere fora. Om me te laven aan al het nieuws. Maar het is wel erg veel en groeit me zeker wel eens boven het hoofd. Ik ben normaliter een meelurker. Ik ga dan ook dalijk weer de bosjes in. Past me beter.😄

Dank voor je antwoord.
Als tegengeluid vraag ik me dan af hoe er moet worden omgegaan met het reguliere nieuws. Die vinden toch ook niet 1 keer iets? Ik blijf het zelf, zeg ik je eerlijk, lastig vinden om als leek het kaf van het koren te scheiden. En ik vertrouw ook niet altijd op mijn boeren verstand helaas. Daarom lees ik dus onder meer hier mee en nog op een aantal andere fora. Om me te laven aan al het nieuws. Maar het is wel erg veel en groeit me zeker wel eens boven het hoofd. Ik ben normaliter een meelurker. Ik ga dan ook dalijk weer de bosjes in. Past me beter.😄
prima, is een keuze.

Ik lees heel veel en kijk nooit tv. Ik kijk ook (af en toe) op idd de joop, nu.nl, geenstijl, telegraaf etc.
Ik combineer dat met een -enorm terecht- wantrouwen in de reguliere media. In alle nieuwsberichten van de afgelopen jaren (heel veel jaren) zie je een spin die niet deugt met je gezonde verstand.
Denk hierbij aan Trump, klimaat, kernenergie, fossiele brandstoffen etc. de spin in de media deugt niet.

Zoals ik pas al tegen mijn moeder zei: ze liegen over de woningnood, de gasbasten, oplossen toeslagaffaire. zouden ze dan hierover wel de waarheid vertellen?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan