Covid vaccins

Algemeen Dagblad: Menstruatie is anders na vaccin: 'Ik ben nog nooit zo hevig ongesteld geworden, tot nu’

Algemeen Dagblad: Duizenden meldingen over menstruatiestoornissen na coronavaccin

Oorzaken van vaginaal bloedverlies meer dan 1 jaar na de laatste ongesteldheid kunnen zijn:

Bij meer dan de helft van de vrouwen is na onderzoek geen oorzaak te vinden voor het bloedverlies. Het bloeden komt dan waarschijnlijk door veranderingen in uw vagina en baarmoeder door de overgang.
Na de overgang wordt het laagje slijmvlies in de vagina en baarmoeder dunner en droger. Het slijmvlies is daardoor kwetsbaar. Het bloedt sneller.

"De meldingen lopen uiteen van het uitblijven van de menstruatie, hevige menstruatie en doorbraakbloedingen, tot het optreden van bloedingen na de overgang."

,,Rond die zwangerschappen ben ik heftiger ongesteld geweest, maar over het algemeen was ik het heel licht. Nu heb ik twee vaccinaties gehad en sindsdien is het heel heftig. Het is niet lekker verwoord, maar het stroomt er gewoon uit. Dat ben ik niet gewend van mezelf. Het voelt heel gek. Ook mijn schoonzusje heeft er last van.
Die is maanden achter elkaar ongesteld sinds de vaccinatie.”

Dit was natuurlijk al langer bekend. Heb het ook uit eerste hand gehoord.

Komt de bloeding door zwelling in de eierstokken?

De Japanse Pfizer rattenstudie toonde al aan dat mRNA nanolipids in de eierstokken terecht komen, daar vormen ze dus spike proteïnen
Misschien kan dit zorgen voor zwelling in de eierstokken? Dit veroorzaakt namelijk ook pijnen in de eierstokken die verward kunnen worden met 'menstruatiepijnen'?! Deze zwellingen kunnen misschien bloedingen veroorzaken wat kan resulteren in fibrose/litteken weefsel.

Vrouwen die grote cysten in de eierstokken ontwikkelen, hebben een verhoogd risico op infectie. Geïnfecteerde cysten kunnen leiden tot een bekkeninfectie en littekenweefsel achterlaten in de eileiders, wat de oorzaak kan zijn van onvruchtbaarheid.

Stel je voor dat zwellingen en bloedingen zoals in de bovenstaande video in de eierstokken ontstaan.
Dat veroorzaakt misschien de 'menstruatiepijnen' en bloedingen.
Als dat fibrose en littekenweefsel in de eierstokken veroorzaakt kunnen vrouwen misschien gesteriliseerd zijn.
De tijd zal het leren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goh waarom zou deze huisarts dit toch hebben gedaan? En wat is de straf?
Gelukkig zijn er nog dokters die niet zo zijn als Aribert Heim.. en kijk wat daarmee gebeurd😔

Beste patiënten, als kinderarts ben ik verplicht om goed te doen voor kinderen en jeugd. Ik kan de verandering van de vaccinatie-aanbeveling voor kinderen door de STIKO niet ondersteunen. Omdat gezonde kinderen en jeugd slechts een zeer klein risico hebben, ernstig ziek te worden door corona, staan nut en risico van het vaccin zoals niet tot elkaar in verhouding, zoals eerder ook al het geval was.

Goh waarom zou deze huisarts dit toch hebben gedaan? En wat is de straf?
Die straf zal niet mis zijn schat ik zo in. We leven immers in een omgekeerde satanische wereld. Injecteer je een mogelijk dodelijke experimentele injectie dan krijg je een pluim, bescherm je jouw patiënt hiertegen dan krijg je straf.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan