J
Joslekkerbek
Guest
Hij is zelf weggegaan.Casper van Dijken heeft ons verlaten ik heb zijn account gewist.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij is zelf weggegaan.Casper van Dijken heeft ons verlaten ik heb zijn account gewist.
Mike
Ja, blijkbaar had diegene van de tweet het verwijderd. Hier staat het filmpje (nog) wel
1 vogel maakt nog geen lente.
Een boel vogels echter wel:
Vaccins ook bij deltavariant zeer effectief tegen ziekenhuis- en IC-opname | RIVM
Coronavaccins werken goed om te voorkomen dat mensen door COVID-19 in het ziekenhuis of op de IC intensive care (intensive care) voor COVID-19 worden opgenomen blijkt uit een nieuwe analyse van het RIVM.www.rivm.nl
Ja joh trek het lekker uit zijn verband. Het is tegen dovenmansoren maar er liggen inderdaad geen lijken op straat DANKZIJ het vaccin. Maar niet dankzij mensen zoals jullie met je antiwormenkuur voor schapen (pun intended zeg maar)Gelukkig maar zeg, dat het vaccin werkt. Anders waren we allemaal dood gegaan. En er liggen al zoveel lijken op straat.
Vorig jaar ook niet zonder quackcinsJa joh trek het lekker uit zijn verband. Het is tegen dovenmansoren maar er liggen inderdaad geen lijken op straat DANKZIJ het vaccin. Maar niet dankzij mensen zoals jullie met je antiwormenkuur voor schapen (pun intended zeg maar)
Wordt niet bijgehouden .... We hebben een mutant2.746 nieuw gemelde positieve testen
- 42 nieuwe ziekenhuisopnames
- 9 nieuwe IC-opnames
- 6 nieuwe overlijdens
Vrijwel allemaal ongevaccineerden. Gaat lekker daar.
Is je toetsenbord stuk? Het zijn vaccins en dat weet je best. Is het grappig om woorden zo te verbasteren? Helpt het als het magische denken van een kind om dingen te downgraden en minder 'eng' te laten zijn. Bang zijn mag he? daarvoor hoef je niet zo tegen het systeem te schoppen. Het is voor iedereen een bizarre tijd. Dat erkennen zou alweer een slok op een borrel schelen. Dan valt er te praten.Vorig jaar ook niet zonder quackcins
Uh jawel hoor. Bron?Wordt niet bijgehouden bs
Reincarnatie denk ik?
Ja, het begint weer te stinken.
Door Staphorst kunnen we zien wat er gebeurd was als niemand zich had latten vaccineren.
Zou daar ook een vaccin voor zijn? Lijkt me een oplossing. Nu worden ze spartelend als visjes op het droge afgemaakt, ook wel grappig.Steeds die trollen, het lijkt wel een virus...