Godsgeschenk
Well-known member
Eveneens is het beleid veranderd voor wat betreft het inspuiten. Iets met aspireren. Hier word ook aangegeven dat er aspiratiegevaar is. Ik heb geen idee hoe verder te interpreteren voor wat betreft dat aspireren.
Ik denk dat het mogelijk zelfs verder gaat dan alleen Spike Eiwitten in dat vaccin. Op beelden waren bewegende dingen te zien in het vaccin. Hoe vaak worden chimpansees geprikt door malaria muggen? Hoeveel parasitaire infecties zouden chimpansees krijgen van malaria muggen als ze daar dagelijks aan bloot staan? En wat gebeurd er als dat genetische materiaal bij mensen ingespoten word?
En wat gebeurd er wanneer er squaleen in zit en mensen aan de beademing worden gelegd terwijl er verse lucht nodig is? Waarom zijn er zoveel gevallen bekend van mensen die na overlijden van familie niet erbij mochten? Kan het zijn dat door beademing de longen ontploffen? Waar komen die verhalen ineens vandaan dat velen in coma zijn beland? Of bewust in coma worden gebracht?
En dan was op de beelden nog iets lichtgevends te zien. Ook zijn er berichten over traceerbaarheid of men wel of niet gevaccineerd is. Weet je met welk goedje men ook dingen kan traceren? Met luminal wat op licht in combi met bloed en chloor.
Er moet eerst opgezogen worden om te kijken of je in een ader zit of in een spier. In de ader betekent dat er bloed bij het opzuigen mee komt en dan moet je stoppen anders kunnen er ontstekingen in de aderen komen en stolsels. In de deltaspier is het het 'veiligst', want als er een ontsteking komt in de spier, loop je geen gevaar en gaat het van alleen over. Zo gold het altijd bij vaccins. Nu zijn de regels opeens anders. Het gevolg is dat door mensen geprikt wordt die niet weten hoe exact te prikken met het gevaar dat het in een ader komt en dan kan er myocarditis optreden.Eveneens is het beleid veranderd voor wat betreft het inspuiten. Iets met aspireren. Hier word ook aangegeven dat er aspiratiegevaar is. Ik heb geen idee hoe verder te interpreteren voor wat betreft dat aspireren.
Alle andere gevaren heb ik even buiten beschouwing gelaten, het is alleen een antwoord op het aspireren.
Dorothé