Covid vaccins

Eveneens is het beleid veranderd voor wat betreft het inspuiten. Iets met aspireren. Hier word ook aangegeven dat er aspiratiegevaar is. Ik heb geen idee hoe verder te interpreteren voor wat betreft dat aspireren.

Ik denk dat het mogelijk zelfs verder gaat dan alleen Spike Eiwitten in dat vaccin. Op beelden waren bewegende dingen te zien in het vaccin. Hoe vaak worden chimpansees geprikt door malaria muggen? Hoeveel parasitaire infecties zouden chimpansees krijgen van malaria muggen als ze daar dagelijks aan bloot staan? En wat gebeurd er als dat genetische materiaal bij mensen ingespoten word?
En wat gebeurd er wanneer er squaleen in zit en mensen aan de beademing worden gelegd terwijl er verse lucht nodig is? Waarom zijn er zoveel gevallen bekend van mensen die na overlijden van familie niet erbij mochten? Kan het zijn dat door beademing de longen ontploffen? Waar komen die verhalen ineens vandaan dat velen in coma zijn beland? Of bewust in coma worden gebracht?

En dan was op de beelden nog iets lichtgevends te zien. Ook zijn er berichten over traceerbaarheid of men wel of niet gevaccineerd is. Weet je met welk goedje men ook dingen kan traceren? Met luminal wat op licht in combi met bloed en chloor.

Eveneens is het beleid veranderd voor wat betreft het inspuiten. Iets met aspireren. Hier word ook aangegeven dat er aspiratiegevaar is. Ik heb geen idee hoe verder te interpreteren voor wat betreft dat aspireren.
Er moet eerst opgezogen worden om te kijken of je in een ader zit of in een spier. In de ader betekent dat er bloed bij het opzuigen mee komt en dan moet je stoppen anders kunnen er ontstekingen in de aderen komen en stolsels. In de deltaspier is het het 'veiligst', want als er een ontsteking komt in de spier, loop je geen gevaar en gaat het van alleen over. Zo gold het altijd bij vaccins. Nu zijn de regels opeens anders. Het gevolg is dat door mensen geprikt wordt die niet weten hoe exact te prikken met het gevaar dat het in een ader komt en dan kan er myocarditis optreden.
Alle andere gevaren heb ik even buiten beschouwing gelaten, het is alleen een antwoord op het aspireren.

Dorothé

"Omdat covid-19 zich in groep A bevindt en dus een heel gevaarlijke ziekte moet zijn, vindt men het geoorloofd om een experimenteel vaccin bij mensen in te spuiten, daarmee talloze mensen direct te vermoorden of te verminken en zij die niet onmiddellijk sterven lopen de kans volgens diverse experts dat ze niet erg lang zullen leven."

__

Zo heb ik dus blijvende schade aan mijn slikorgaan, afschuwelijk, hele mondflora/tandvlees door de h202 spoeling waar ik helaas toen mee gespoeld heb. Tandarts ontkent alles. Dat is heel iets anders dan de foodgrade variant die ik elke ochtend met appelazijn neem.
Wat hier nog aan te doen is, ik vrees niks.

"Omdat covid-19 zich in groep A bevindt en dus een heel gevaarlijke ziekte moet zijn, vindt men het geoorloofd om een experimenteel vaccin bij mensen in te spuiten, daarmee talloze mensen direct te vermoorden of te verminken en zij die niet onmiddellijk sterven lopen de kans volgens diverse experts dat ze niet erg lang zullen leven."

__

Zo heb ik dus blijvende schade aan mijn slikorgaan, afschuwelijk, hele mondflora/tandvlees door de h202 spoeling waar ik helaas toen mee gespoeld heb. Tandarts ontkent alles. Dat is heel iets anders dan de foodgrade variant die ik elke ochtend met appelazijn neem.
hoi Liz zoals jij hierboven citeert dat covid-19 zich in groep A bevindt: dat klopt volgens mij niet.
De noodtoestand kan in NL niet uitgeroepen worden juist om de reden dat covid19 niet op de A-lijst van de wet publieke gezondheid staat volgens mij https://www.bluetruth.nl/actueel/waarom-u-niet-mag-meewerken-aan-de-covid/

Ze hebben de covid TEN ONRECHTE op de A-lijst geplaatst.
Ze hebben gedaan alsof het een van de gevaarlijkste ziektes was.
Bovendien is er een geneesmiddel dat TEN ONRECHTE niet gebruikt wordt.
Want als er bekend is dat er een geneesmiddel is mogen ze geen vaccins gebruiken.
Inmiddels met de vele bijwerkingen (en doden) van de vaccins is het zeer gevaarlijk geworden maar niet door het virus, WEL door vaccins.
Door het op de A-lijst te plaatsen konden ze de maatregelen nemen die ze namen en nog steeds nemen. Rechters spreken geen recht in deze kwestie. Heulen mee met de regering.

Want als er bekend is dat er een geneesmiddel is mogen ze geen vaccins gebruiken.
Inmiddels met de vele bijwerkingen (en doden) van de vaccins is het zeer gevaarlijk geworden maar niet door het virus, WEL door vaccins.
Door het op de A-lijst te plaatsen konden ze de maatregelen nemen die ze namen en nog steeds nemen. Rechters spreken geen recht in deze kwestie. Heulen mee met de regering.
hoi Romagi: ik zet tegenover jou woorden hierboven het volgende citaat:
Via Media en politiek wordt geroepen dat Covid-19 op de A lijst staat, daar is immers onlangs in de 2e kamer over gestemd. Lijst A staat beschreven in art. 1e van de Wet Publieke Gezondheid (WPG). Covid-19 staat daar nog steeds niet op. Dit is mede omdat de eerste kamer hier ook nog over moet stemmen en dat is nog steeds niet gebeurd.
Bron:
https://www.bluetruth.nl/actueel/waarom-u-niet-mag-meewerken-aan-de-covid/

Laatst bewerkt:
Het covid a lijst verhaal is nog een hoax, niet door de eerste Kamer gepushed..

__

Als ik bij de mondhygiënist ben moet ik daar ook mee spoelen, waarom is dat zo slecht?

Lievergezond

Via Media en politiek wordt geroepen dat Covid-19 op de A lijst staat, daar is immers onlangs in de 2e kamer over gestemd. Lijst A staat beschreven in art. 1e van de Wet Publieke Gezondheid (WPG). Covid-19 staat daar nog steeds niet op. Dit is mede omdat de eerste kamer hier ook nog over moet stemmen en dat is nog steeds niet gebeurd.

Ja je hebt gelijk lievergezond. Viruswaarheid heeft het er uitgebreid over gehad.
Het staat dus op de lijst A waar het niet hoort te staan en iedereen doet alsof het daar hoort en doet alsof het is goedgekeurd. En dat kan zomaar allemaal en niemand in tok tok shows heeft het erover.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan