Covid vaccins

Als ik bij de mondhygiënist ben moet ik daar ook mee spoelen, waarom is dat zo slecht?
omdat het mijn hele tandvlees aangetast heeft en je mondflora kan aantasten. Het doodt niet alleen de slechte bacterieen (wat ze zeggen!!!!!!) maar ook de goede.

omdat het mijn hele tandvlees aangetast heeft en je mondflora kan aantasten. Het doodt niet alleen de slechte bacterieen (wat ze zeggen!!!!!!) maar ook de goede.
hm de volgende keer maar weigeren, wat ik ook al deed met het poleisten met fluor na een behandeling.

:)

Mijn oma is onlangs overleden, kort nadat ze gevaccineerd was, toeval?
Ik vraag mij trouwens af of iedereen die het vaccin heeft gehad hieraan zal overlijden (binnen twee jaar ofzo)

Wtf?? Ik zit al een tijdje te denken om niet meer naar de tandarts te gaan, ik vertrouw hen niet.

Wat probeer je om het te herstellen? Kurkuma is goed voor je tandvlees. Een potje kurkuma poeder is maar 1 euro bij de Aldi. In Afrika gebruiken ze vaak niet eens tandpasta maar van die stokjes waar ze op bijten, siwak bijvoorbeeld

Wtf?? Ik zit al een tijdje te denken om niet meer naar de tandarts te gaan, ik vertrouw hen niet.

Wat probeer je om het te herstellen? Kurkuma is goed voor je tandvlees. Een potje kurkuma poeder is maar 1 euro bij de Aldi. In Afrika gebruiken ze vaak niet eens tandpasta maar van die stokjes waar ze op bijten, siwak bijvoorbeeld
Hoi hoi Samsa Ik vertrouw hen dus ook niet meer. IK heb hier echt een ernstig trauma door opgelopen ( no kidding ) ook doordat een andere tadarts die ik noodgedwongen moest bezoeken omdat mijn eigen tandarts mij zorg weigerde (compleet beinvloed door de illuminatie en die achterlijke RIVM maatregelen) - ik zeg dit niet om te klagen - mijn kiezen allemaal heeft ingeslepen wat bijna onmogelijk is om nog te herstellen. Dit betrof een tandarts in Amsterdam. Ik ben best bereid je te zeggen wie middels een PB want niemand moet deze tandarts ooit bezoeken omdat hij bij iedereen inslijpt.

Ik heb acupunctuur geprobeerd maar dit was meer voor de rontgenschade. Ik heb ook aangegeven bij de tandarts dat ik dit heb opgelopen. Zij zeggen gewoon wij hebben het dossier gesloten en doen verder niets voor mij. Ik heb ook wel tee trea olie geprobeerd maar dit helpt niet. Wat ik verder nog doe - op dit moment niets maar alle tips zijn welkom .

Maar concluderend ik durf ook niet meer naar een tandarts. Ik vertrouw ze ook niet en al helemaal niet in deze tijd waarin het gros zich laat beinvloeden en bespelen doorhet RIVM. Er is wel een tandarts in Honselersdijk die me wilde hebben maar ik vind het te ver weg en daarnaast heb ik na de inslijping van mijn kiezen nog meer schade opgelopen door de mondhygieniste uit haarlem, waar hij het nu ookeven niet meer weet, (ik ook niet).

Ik durf net als jij niet meer naar een tandarts. En ook weet ik dat mijn probleem nu erg ingewikkeld is.

Maar tip: spoel niet met h202, dit doet schade aan je mond.

mijn tandvlees is ook naar beneden getrokken en bloedt snel. Kurkuma zou dus kunnen helpen? Mijn hele mondflora is aangetast. Er zit constant op mijn tanden en ik heb een vieze smaak en aangetast (teruggetrokken tandvlees) en moeite met slikken dit sinds het spoelen met h202, waarna er bruine vlekjes ontstonden op de tanden en de tandarts dit niet koppelde aan h202, en de hele bovenlaag van mijn gebit polijstte. Hoe dan ook mijn mondflora is compleet verstoord. Jammer. Kurkuma kan ik me in verdiepen gaan. Alle tips zijn welkom ik zie dit ook als onderdeel van illuminatie dat zorg per definitie er is om ons te genezen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kurkuma kleurt mijn tanden geel, 1 keer m'n tanden mee gepoetst duurde een eeuwigheid om terug te keren naar de normale kleur.

mijn tandvlees is ook naar beneden getrokken en bloedt snel. Kurkuma zou dus kunnen helpen? Mijn hele mondflora is aangetast. Er zit constant op mijn tanden en ik heb een vieze smaak en aangetast (teruggetrokken tandvlees) en moeite met slikken dit sinds het spoelen met h202, waarna er bruine vlekjes ontstonden op de tanden en de tandarts dit niet koppelde aan h202, en de hele bovenlaag van mijn gebit polijstte. Hoe dan ook mijn mondflora is compleet verstoord. Jammer. Kurkuma kan ik me in verdiepen gaan. Alle tips zijn welkom ik zie dit ook als onderdeel van illuminatie dat zorg per definitie er is om ons te genezen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spoelen met zoutoplossing?

Liz, je bent nu al een tijdje een topic aan het kapen met jouw (al dan niet ingebeelde) medische problematiek. De grote spirituele ziekte van deze tijd is alleen maar met jezelf bezig zijn en jij bent hier een voorbeeld van. Is ook.niet de eerste keer dat dit gebeurt en dat ik dit moet zeggen. Beschouw dit als een waarschuwing.

Mike

Liz, je bent nu al een tijdje een topic aan het kapen met jouw (al dan niet ingebeelde) medische problematiek. De grote spirituele ziekte van deze tijd is alleen maar met jezelf bezig zijn en jij bent hier een voorbeeld van. Is ook.niet de eerste keer dat dit gebeurt en dat ik dit moet zeggen. Beschouw dit als een waarschuwing.

Mike
Oke, je hebt gelijk maar ik ben echt niet alleen met mijzelf bezig. Dat wilde ik toch even zeggen. Ik snap wel wat je bedoelt.
Dankbaar voor jouw inzichten. Zal er over nadenken.

Er komt geen vaccinatieplicht, maar 2G niet uitgesloten
Het kabinet gaat vaccinaties niet verplichten en houdt vast aan het beleid om niet-gevaccineerden zo veel mogelijk te informeren en hen zelf tot een andere keuze te laten komen. "Maar je moet ook eerlijk zijn dat het niet uit te sluiten is in de toekomst", zegt demissionair minister De Jonge.

Hij noemde als voorbeeld de keus om hele bedrijfstakken te sluiten, of een 2G-beleid in te voeren. "Dan kom je toch al gauw uit op 2G", zegt De Jonge. 2G betekent dat alleen nog gevaccineerden en genezen corona-patiënten een QR-code kunnen krijgen. Een negatieve test is dan niet meer genoeg.

Zo'n 13 procent van de Nederlanders is nu niet gevaccineerd. De Jonge: "Ongeveer de helft zal er ook nooit voor gaan kiezen. De andere helft is een groep hele verschillende mensen. Je moet ze bijna uit elkaar rafelen. Wie zijn dat dan, waar wonen ze dan en wat is hun twijfel. Daar zijn we nu mee bezig. Maar ze zullen eerder overtuigd worden door een leraar, een leeftijdsgenoot of hun huisarts dan door de overheid."

De belangrijkste twijfel van mensen die zich niet laten vaccineren is onzekerheid over de korte termijn waarin het vaccin is ontwikkeld, zegt De Jonge. "En wat mensen ook in een donker hoekje op internet lezen is dat je er onvruchtbaar van wordt. Dat is niet waar, maar het is belangrijk om serieus op deze vragen in te gaan met informatie", zegt De Jonge. Ook demissionair premier Rutte zegt dat het kabinet geen andere koers gaat varen om de vaccinatiegraad te verhogen: "Mensen hebben een vrije keus. Wij gaan geen mensen proberen te overtuigen of over te halen, we geven informatie."

De Jonge zegt dat de bredere inzet van het coronatoegangsbewijs niet neerkomt op een vaccinatieplicht. "Ik geef toe dat het onhandig is voor mensen zonder vaccinatie om die testen te doen. Maar we willen de horeca open houden. Als daar iemand werkt of rondloopt die een besmetting doorgeeft dan gaat het ineens heel snel."
Let op dit stukje:
De belangrijkste twijfel van mensen die zich niet laten vaccineren is onzekerheid over de korte termijn waarin het vaccin is ontwikkeld, zegt De Jonge. "En wat mensen ook in een donker hoekje op internet lezen is dat je er onvruchtbaar van wordt. Dat is niet waar, maar het is belangrijk om serieus op deze vragen in te gaan met informatie", zegt De Jonge.

Hij zegt niets over de onzekerheid over de korte termijn waarin het vaccin ontwikkeld is!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan