Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Romagi: De Jonge maakt in de tekst onderscheid tussen vragen waar hij wel en niet op ingaat. De vraag waarop De Jonge wel expliciet in zegt te gaan is die over de onvruchtbaarheid. Omdat dit medisch experiment nog niet zo lang bezig is, kan hij makkelijk ingaan op de ongerustheid over onvruchtbaarheid omdat de problemen daarmee nu nog afgedaan kunnen worden als ''anekdotisch''. Het is zeker niet toevallig dat hij naliet te vermelden in te gaan op het feit dat dit experiment nog maar zo kort geduurd heeft. Want daar kan hij verder niks tegenin brengen. En dan noemt hij een onderwerp vlak erna waar hij wel zegt op in te gaan ter afleiding. Pure volksverlakkerij om op deze manier mensen te bespelen. Transparantie veinzen via psychologische goocheltrucs.Ze gaan toch helemaal niet in op vragen. Wat zit er in de vaccins? die vaag kunnen ze niet beantwoorden want ze weten dat het rotzooi is. Niet goedgekeurd? Kunnen ze ook niet toegeven.
Kinderen moeten deze onzin helemaal niet kijken.. ik liep gisteravond even hier door de buurt tijdens de pestconferentie en het verbaasde mij dat hij bijna bij iedereen aanstondLandelijk Meldpunt Prikbussen
De GGD Kennemerland heeft een “Kinderpersconferentie” georganiseerd. Ons vermoeden is dat dit kinderen zijn van groep 5 tot en met groep 8, om ze alvast voor te bereiden op een vaccinatie. De GGD zegt dat kinderen normaal de persconferentie met moeilijke woorden alleen op tv zien en dit op...t.me
Makkelijkste optie; tv de deur uit doen. Begin dit jaar gedaan, geen seconde spijt gehadKinderen moeten deze onzin helemaal niet kijken.. ik liep gisteravond even hier door de buurt tijdens de pestconferentie en het verbaasde mij dat hij bijna bij iedereen aanstond
Allochtoon? Dus mogen ze dat wel gebruiken en is het plotseling geen rrresssschisme?
Laagopgeleid mag ook opeens gebruikt worden om te framen, doen ze bewust. Door het stempel laagopgeleid op kritische mensen te plakken, proberen ze de kritiek in de kiem te smoren. Niemand wil geassocieerd worden met laagopgeleid.
Klopt daar hebben we Rutte aan te dankenWat is laagopgeleid? Een stratenmaker? Die hebben we harder nodig dan een zogenaamde hoogopgeleide topman bij Unilever.
De arrogantie van de "hoogopgeleiden"Laagopgeleid mag ook opeens gebruikt worden om te framen, doen ze bewust. Door het stempel laagopgeleid op kritische mensen te plakken, proberen ze de kritiek in de kiem te smoren. Niemand wil geassocieerd worden met laagopgeleid.
de essentiele beroepen dus.Laagopgeleid:
slager, bakker, kapper, bouwvakker, schilder, boer en boerin, oma en opa.