Zathras
Well-known member
Der wonen zat ongeprikte hier op de dijk, dus dat zou een goeie plek zijnNog even en ze komen in jou straat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Der wonen zat ongeprikte hier op de dijk, dus dat zou een goeie plek zijnNog even en ze komen in jou straat
Dijk ..... bied perspectief om de prik bus eraf te duwenDer wonen zat ongeprikte hier op de dijk, dus dat zou een goeie plek zijn
Haha ja die kreeg ik ook al een paar keer toegestuurd, plus 1 of ander verhaal over koplampen. Je zet ze niet alleen aan voor jezelf maar ook voor een anderMijn moeder heeft Fuckbook en die stuurde dit naar mij toe heeft haar zus ( mijn tante ) gedeeld.. wat een mensen zeg! Maar goed dat ik geen Facebook heb want had gelijk ruzie gehad met haar. Wat een wereld en dat is dan je familie
Bekijk bijlage 5162
Alle gehypnotiseerde (tv kijkende) mensen zien dit als goed , alleen de 'wappies' zien dat dit niet klopt en worden toch niet meer gelooft. Dus ze kunnen het nu gewoon open en bloot overal neerzetten. Wij moeten voor onze kinderen dus de orgaandonatie op NEE zetten (of doorgeven dat ze het zelf doen want daar staan ze niet bij stil)
Hebben jullie deze meegekregen?
Site is undergoing maintenance
Site will be available soon. Thank you for your patience!www.lnnmedia.nl
Die De Jonge is werkelijk compleet satanisch, weg met deze zieke lui!
Bekijk bijlage 5166
Mike
Herstelprik en een bos bloemen
https://www.ad.nl/binnenland/live-b...-gevangenen-in-isolatie-na-uitbraak~af04d575/
Inderdaad Mike aan dit soort hersenloze wezens heeft niemand wat.Binnenkort zal de mensheid van dit soort volk verlost zijn. What a glorious day!
Mike