Covid vaccins

Als het echt niet anders kan.....
Komen ze maar met een bataljon soldaten, begin ik met injecteren tot ik er bij neerval, liever dood dan prikken
ik bewonder je dapperheid. de reden dat ze ons op deze manier kunnen gijzelen, is omdat de meesten angst voor de dood hebben. we zouden eigenlijk allemaal in deze spirituele mindset moeten komen die jij aanhaalt, Dat leven of de dood geen betekenis heeft. dan houdt het snel op denk ik.
ik bewonder deze mindset!

Als het echt niet anders kan.....
Komen ze maar met een bataljon soldaten, begin ik met injecteren tot ik er bij neerval, liever dood dan prikken
Zelfde met mij. ''Als het verplicht was, wat zou je dan kiezen?'': als je naar die vraag kijkt, dan klopt er al iets niet. Er valt namelijk niks meer te kiezen dan.

Steengoed deze! Toevallig dat ik het er met demomatties over had: over het geloof in de Sint. Ik weet nog dat ik eigenlijk als kind eerst vooral bang was voor de sint, maar al snel was ik een sintskepticus. Er was een keer een sint bij ons op bezoek en zijn stem leek wel erg op die van mijn oudste broer. En herinner me de gedachte: ''ik doe wel gewoon mee, dan krijg ik tenminste cadeautjes''. Ik weet ook dat iemand uit een christelijk gezin al heel vroeg verteld werd dat sint niet bestond omdat de kinderen zich anders enorm bedonderd zouden voelen. Maar dat maakte helemaal geen verschil dat dat gezegd werd tegen die kinderen. De kinderen bleven even bang van de sint en even zenuwachtig. Tot je zevende levensjaar zit je als mens schijnbaar in een permanente staat van hypnose. De parallellen met de huidige goedgelovigheid inzake het coronagevaar dringen zich echter wel op.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan