Covid vaccins

Als je fraudeert met de QR code mag je van mij 40 jaar cel krijgen, je ondersteunt het systeem en de verraders die zichzelf ondernemer noemen....
Is wel zo, ik was ook niet van plan mee te werken aan die qr shit.

Pure nieuwsgrierigheid dat ik die qr codes eens bekeken heb uit die TG groep.

Als ik ergens niet in kan, dan hoeft het niet. (wel jammer van de betondag :-( )

Remy Bonjasky kreeg WEL steeds het woord. Is dat jullie niet opgevallen?
In tegenstelling tot vele anderen in het verleden die amper aan het woord kwamen.

Omdat hij dominant is en gewoon door blijft praten. Hij is niet zo 'fatsoenlijk' om zich halverwege een zin te laten onderbreken. Hij eist het gewoon op.

Mike

Helemaal in jouw straatje.
Niettemin, ik heb de indruk dat men kritischer is met vragen stellen aan tegenstanders van de maatregelen. Hoop dat ik gelijk heb.

Als je fraudeert met de QR code mag je van mij 40 jaar cel krijgen, je ondersteunt het systeem en de verraders die zichzelf ondernemer noemen....
Vandaag ook een discussie gehad met een wakker iemand. Ze zei dat ze zich niet gaat ziekmelden als haar werkgever de QR gaat introduceren maar dat ze dan een QR zal kopen. Want ze zei ik werk daar zoo lang en krijg ik straks ook geen recht meer op ziektegeld want dan gaan ze je chanteren met je QR/vaccin🥴

Ik vind dat nog erger een QR kopen, laat je dan liever nog prikken. Je doet immers mee om deze poppenkast in stand te houden, nul respect voor zo iemand.

Ik werk bij een klein bedrijf, drie man.
Die andere twee zijn geprikt.
Ik denk niet dat ze gaan vragen om een QR-code. Doen ze dat wel dan hebben zij een groter probleen dan ik. Nieuw personeel vinden is lastig. Voor mij is het waarschijnlijk een kwestie van een week. Niet ver van huis is een bedrijf waarvan ik de eigenaar ken dat zo ongeveer hetzelfde werk doet en dat helemaal tegen het coronabeleid is.

Heeft ie een soort persoonlijkheidsstoornis of zo? Aan de ene kant verstandige dingen zeggen en aan de andere kant de meest onnozele uitspraken doen. Tis ook elke keer zelfde liedje bij deze gast.

Heeft ie een soort persoonlijkheidsstoornis of zo? Aan de ene kant verstandige dingen zeggen en aan de andere kant de meest onnozele uitspraken doen. Tis ook elke keer zelfde liedje bij deze gast.

Zijn maatje denkt heel anders over de prikjes. Is UP-network nog bij elkaar? Kijk het al heel lang niet meer...

Progressief rechts is onderdeel van het probleem, niet de oplossing.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan