Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit haalt hij uit het volgende bericht. Zelf kan ik het niet verifye of dit ook daadwerkelijk klopt.
voorlopig kom ik daar niet meer, we hebben nu geen contact. Laat het maar even zo. Ik ben wel heel blij voor jou dat jij wel met je moeder kunt praten. Maar bij ons speelt er ook iets anders mee, stukje persoonlijkheid van mijn moeder, dat botst met mij. Wie weet komt het weer goed. Maar als je zo enorm van elkaar verschilt wordt een contact soms moeilijk.Lieve Liz... Dat is ook heel moeilijk, Probeer als je bij je ouders bent niet over het onderwerp te praten.
En .. ja .. dat is ook moeilijk maar toch proberen anders wordt het alleen maar vervelender.
Mijn moeder heeft ook die prikken gehaald.. wij kunnen gelukkig wel praten .. ik ga geen discussies aan
..als zij haar zegje wilt doen.. prima.. maar dan ook ff luisteren wat ik te zeggen heb... daarna hebben we het gelukkig over andere dingen.
Was Bill microschoft Gates niet zoiets van plan, scanbare micro tatoo met quackcinVaccinpleisters - een mijlpaal op de weg naar massale zelfmoord? - Frontnieuws
Als je ‘ingeënt’ wilt worden tegen Covid-19 maar een fobie hebt voor naalden, maak je dan geen zorgen: binnenkort kun je een eenvoudige vaccinpleister aanbrengen, schrijft Tom Penn. Een team van de Universiteit van Queensland in Australië heeft onlangs de resultaten gepubliceerd van een...www.frontnieuws.com
Proost !Het is een "bouwpakket'. Iedereen met een vector-vaccin krijgt een mRNA-booster en andersom. Zo krijg je uiteindelijk de complete dodelijke gifcocktail binnen.
Mike