Covid vaccins

Mijn ouders hebben zich laten vaccineren. Hoewel zij zeggen dat ze mensen respecteren die zich niet hebben laten vaccineren hebben zij mij enorm veroordeeld dat ik naar de lezing van Thierry Baudet was, op het Stadsplein. Ik ben het complete contact met mijn ouders verloren.
Dat is moeilijk, maar elke keer gaat het mis, dus ik ben heel huiverig om nog contact te zoeken. Misschien als ze ooit wakker worden dat alles beter wordt.
Ik vind het wel moeilijk dat ik bepaalde mensen 'kwijt' ben geraakt.

Mijn ouders hebben zich laten vaccineren. Hoewel zij zeggen dat ze mensen respecteren die zich niet hebben laten vaccineren hebben zij mij enorm veroordeeld dat ik naar de lezing van Thierry Baudet was, op het Stadsplein. Ik ben het complete contact met mijn ouders verloren.
Dat is moeilijk, maar elke keer gaat het mis, dus ik ben heel huiverig om nog contact te zoeken. Misschien als ze ooit wakker worden dat alles beter wordt.
Ik vind het wel moeilijk dat ik bepaalde mensen 'kwijt' ben geraakt.
Lieve Liz... Dat is ook heel moeilijk, Probeer als je bij je ouders bent niet over het onderwerp te praten.
En .. ja .. dat is ook moeilijk:( maar toch proberen anders wordt het alleen maar vervelender.
Mijn moeder heeft ook die prikken gehaald..:cry: wij kunnen gelukkig wel praten .. ik ga geen discussies aan
..als zij haar zegje wilt doen.. prima.. maar dan ook ff luisteren wat ik te zeggen heb... daarna hebben we het gelukkig over andere dingen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan