Covid vaccins

Lieve Liz... Dat is ook heel moeilijk, Probeer als je bij je ouders bent niet over het onderwerp te praten.
En .. ja .. dat is ook moeilijk:( maar toch proberen anders wordt het alleen maar vervelender.
Mijn moeder heeft ook die prikken gehaald..:cry: wij kunnen gelukkig wel praten .. ik ga geen discussies aan
..als zij haar zegje wilt doen.. prima.. maar dan ook ff luisteren wat ik te zeggen heb... daarna hebben we het gelukkig over andere dingen.
dat snap ik wel maar er is bij ons nog iets anders. Ik heb iets naars meegemaakt met een buurjongen in Alkmaar, waarbij hij mij allerlei drankjes gaf. Dit doe ik normaal nooit, en mag ook nooit meer gebeuren.

Ik ben zo ziek geworden die nacht dat mijn vader mij op moest halen. Hij heeft mij de auto uit geduwd. Hij was ook van slag zijn moeder was net overleden. Hij ziet mij nu echt als iemand die van alles fout doet volgens mij (maar ik was ook boos dat mijn ouders zich lieten vaccineren dus het is gewoon even niet goed tussen ons).

Het is dus nu van 2 kanten mis. Hij is erg bang geworden merk ik, dat ik verkeerde dingen doe. Er is nog meer gebeurd in dit verhaal, dat laat ik achterwege. Maar hij is ZO BANG en hij gooit het 'n beetje op mij.
Nou ja goed ik zal even nog wat vertellen anders wordt het verhaal te vaag. HIj heeft mij de auto uit geduwd; een buurman zag dit en belde de politie, die vervolgens bij hem aan de deur kwam, nu denkt hij dat ik de politie belde. Dat vind ik wel erg. Ik heb hem nog gezegd, dat ik dat never nooit zou doen. En dan verzint hij weer iets anders om mij te veroordelen. IK laat de details achterwege. Ik vind dit echt naar. Ik denk zeker dat de angst sfeer rondom corona hiermee te maken heeft.

Maar dit moet even betijen denk ik. Het is nu niet het moment om dit te proberen te lijmen. Helaas, dat vind ik moeilijk. Ik voel mij vaak alleen. Gelukkig zijn er wel mensen hoor. Een lieve man die ik had ontmoet die belde mij vanmiddag op hoe het ging, en ik heb schrijfwerk.

Lieve Liz... Dat is ook heel moeilijk, Probeer als je bij je ouders bent niet over het onderwerp te praten.
En .. ja .. dat is ook moeilijk:( maar toch proberen anders wordt het alleen maar vervelender.
Mijn moeder heeft ook die prikken gehaald..:cry: wij kunnen gelukkig wel praten .. ik ga geen discussies aan
..als zij haar zegje wilt doen.. prima.. maar dan ook ff luisteren wat ik te zeggen heb... daarna hebben we het gelukkig over andere dingen.
dank je wel trouwens voor je berichtje. Je hebt gelijk in deze als ik toch weer contact zoek NIET OVER CORONA PRATEN, of over vaccinaties. IK zal wel van alles naar mijn hoofd krijgen. Er zijn meerdere onderwerpen waar het niet over kan gaan ;) tandartsen, gezondheid, corona.. pff blijft weinig over.
Misschien over pianospelen of bloemetjes en bijtjes praten?

ok dat is wel beter idd.

Vanochtend irl gehoord: ja ik baal dat ik het Jansen vaccin heb gehad, die is niet meer effectief. Nou wil ik wel een booster anders kan ik niet op wintersport..

En waar haalt Brecht dit 'feit' vandaan? Het enige wat dit filmpje bewijst is dat GO reageert op verschillende frequenties, daarmee bewijs je dus niet dat het een ingredient is in de 'vaccins'.

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan