R
Ragnar Peterson
Guest
Clintons News NetworkNu in combi met Clinton news Network ehhh , wel respect voor de bedrijven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Clintons News NetworkNu in combi met Clinton news Network ehhh , wel respect voor de bedrijven
Gaat de derde prik wel levenslange bescherming geven tegen dit verschrikkelijke virus?
Geeft levenslange bescherming...... De hoop van de regering en het omt is dat de ontvangers binnen enkele dagen tot maanden omvallen. Dus ja levenslangLevenslang voor zolang dat duurt...
Gaat de derde prik wel levenslange bescherming geven tegen dit verschrikkelijke virus?
Onderschat die booster niet hoor, het heet niet voor niks booster.
Yep people dropping death in the streetsIk heb echt wel vertrouwen in de booster. Die gaat ons uit deze crisis halen.
En dan 23680 positieve testen vandaag maar wel met storing ongevallen nog steeds de schuldige..... Maar volgens mij testen die nietTja, dat krijg je ervan als je al 1,5 jaar roept: "alleen een vaccin kan ons hieruit redden". En dan vervolgens ipv een vaccin een gentherapie aanbieden, en blijft roepen dat al 85% gevaccineerd is, terwijl er een vaccinatiegraad van 70% behaald moest worden.
Mee eens, ik ken ook genoeg oudjes die ongezond zijn met 2 coroan prikken op + griepprik, gewoon rondlopen alsof er niks aan de hand is.Ik zie het als zoals iemand zo mooi hier op het forum zei, een stoelendans, elke ronde vallen er weer wat af.
Toch blijf ik me wel verbazen dat sommige in mijn omgeving die toch al behoorlijk zwak zijn qua gezondheid er na alle 4 spuiten tot nu toe gewoon rondlopen.
Je zou verwachten dat die als eerste om zouden knikkeren.
Vergeet niet dat heel veel oudjes aan de bloedverdunners zitten en dat deze er misschien wel zorgen dat de schade beperkt blijft.Mee eens, ik ken ook genoeg oudjes die ongezond zijn met 2 coroan prikken op + griepprik, gewoon rondlopen alsof er niks aan de hand is.
Ja, in geval van bloedverdunners minder kans op bloedklonters. Er zijn daarnaast wel heel veel bijwerkingen bij mensen waarbij bloedverdunners geen toegevoegde waarde hebben. En natuurlijk de doden die al gevallen zijn, mensen met neurologische klachten etc. Wat wel erg opvalt is dat onder de jongeren die gevaccineerd zijn en mensen van middelbare leeftijd zij degenen zijn die nu geveld worden door de griep en de ongevaccineerden nauwelijks of niet.Vergeet niet dat heel veel oudjes aan de bloedverdunners zitten en dat deze er misschien wel zorgen dat de schade beperkt blijft.
Mijn 80+ ouders lijken er ook goed mee weg te komen (nog wel) maar beiden aan de bloedverdunners.
Wat een circusHugo de jonge, denker des vaderlands
Zo zielig voorspelbaar allemaalWat een circus
Niet normaal meer hè.. wat Jensen al zei, niet mijn wereld!Zo zielig voorspelbaar allemaal