hilde
Well-known member
Ve-trollen...Ok jullie je zin maar hoe gaan we zulke vieze vette mensen met 27486 vet rollen noemen dan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ve-trollen...Ok jullie je zin maar hoe gaan we zulke vieze vette mensen met 27486 vet rollen noemen dan....
Zoiets, ik heb wel een oplossing voor ze, vroeger maakte men uit walvis vet lampen olie, zou dat met de blubber ook kunnen, of zou iedereen dat zelfs weigeren te gebruiken.Ve-trollen...
Ik wil er van maken: 'Niemand heeft het recht een vaccin te verplichten, waar anderen aan doodgaan.'
En natuurlijk niet vergeten om ondertussen de 'normale' 3de boostershot te nemen! En over 100 dagen de spiksplinternieuwe boostershot erbij!Gelukkig dat Pfizer gelijk aan de slag gaat. Helaas duurt het nog 100 dagen. Hou je tot die tijd goed aan de maatregelen en blijf gezond.
ik maak er van: "Niemand heeft het recht een vaccin te verplichten", en zo was het gewoon, tot voor kort...Ik wil er van maken: 'Niemand heeft het recht een vaccin te verplichten, waar anderen aan doodgaan.'
Ja vaccins mag je ook niet verplichten, er staat nergens in de wet dat verplichte genetische manipulatie niet mag...ik maak er van: "Niemand heeft het recht een vaccin te verplichten", en zo was het gewoon, tot voor kort...
Dat staat in de Neurenberg CodeJa vaccins mag je ook niet verplichten, er staat nergens in de wet dat verplichte genetische manipulatie niet mag...
Die zijn ze vergeten of minimaal geen active herinneringDat staat in de Neurenberg Code
Nope, de Rothschild of de Rockefeller codeOf zullen zij de DaVinci code aanhouden?
Steal rape killNope, de Rothschild of de Rockefeller code
Ja helaas wel, maar het doek gaat vallen voor ze!Nope, de Rothschild of de Rockefeller code
Je moet altijd informed consent geven voor een medische handeling, dus ook voor de als vaccin verkochte gentherapie ter versterking van het coronavirus.Dat staat in de Neurenberg Code