S
Sailor
Guest
Geen Active herinnering aanJe moet altijd informed consent geven voor een medische handeling, dus ook voor de als vaccin verkochte gentherapie ter versterking van het coronavirus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen Active herinnering aanJe moet altijd informed consent geven voor een medische handeling, dus ook voor de als vaccin verkochte gentherapie ter versterking van het coronavirus.
Busje om je naar het indoctrinatie kamp te brengen is onderwegIk wel. Ben ik nu staatsvijand?
Deze keer bij LemmerMisschien kan ik wat Blokkeerfriezen optrommelen.
DokkumDeze keer bij Lemmer
Wat jij wilDokkum
Sexbierum misschien of HindeloopenWat jij wil
Jij altijd sex bier en hindesSexbierum misschien of Hindeloopen
De Joden toen hadden geen keuze om Joods te zijn. Een vaccin nemen is wel een keuze. Het is een trieste zaak, zoals het nu loopt.”
Dat laatste is een veelgehoorde conversatie stopper. Ribbens zojuist noemde hem ook al. Daarmee lijkt de vergelijking niet op te gaan. Maar is dat op hoofdlijnen wel zo? Impliceren dat je een keuze hebt nu, waar Joden dat niet hadden, miskent dat niet dat de onderdrukking nu juist aan de andere zijde van die keuze pas echt begint?
Kan kloppen circuleert al een paar wekenzou dit waar kunnen zijn, lijkt me wel logisch, 1 deel (bobo's) krijgen zoutoplossing of dergelijke, 1 groot deel krijgt death prik (de nutteloze eters, gehandicapten enz.) en een wat kleiner deel hebben ze nodig als slaaf, dus krijgt de mrna prik, de slaven
Covid-vaccin in Slovenië: Aan de code kun je zien of en waaraan je doodgaat. Code ’01’ is placebo voor bobo’s
Hoofdzuster van het UMC in Ljubljana, Slovenië gooit het op straat, direct nadat ze ontslag heeft genomen. Vaccinschandaal in Slovenië – Vaccinflesjes hebben codes voor Placebo, mRNA genthera…herstelderepubliek.wordpress.com
Het verhaal klinkt plausibel als je bedenkt dat t.t.v. de introductie van de Mexicaanse griepvaccins ook bekend was geworden dat de politici en de hogere legerleiding in Duitsland andere vaccins zouden krijgen dan de rest van de bevolking! https://www.thelocal.de/20091018/22649/zou dit waar kunnen zijn, lijkt me wel logisch, 1 deel (bobo's) krijgen zoutoplossing of dergelijke, 1 groot deel krijgt death prik (de nutteloze eters, gehandicapten enz.) en een wat kleiner deel hebben ze nodig als slaaf, dus krijgt de mrna prik, de slaven
Covid-vaccin in Slovenië: Aan de code kun je zien of en waaraan je doodgaat. Code ’01’ is placebo voor bobo’s
Hoofdzuster van het UMC in Ljubljana, Slovenië gooit het op straat, direct nadat ze ontslag heeft genomen. Vaccinschandaal in Slovenië – Vaccinflesjes hebben codes voor Placebo, mRNA genthera…herstelderepubliek.wordpress.com
Wel leuk dat ze er mee komt nadat ze ontslag heeft genomen, beter was het geweest als het vorig jaar al naar buiten kwam. Dan was voor velen de hoax duidelijk en dus minder geprikten.zou dit waar kunnen zijn, lijkt me wel logisch, 1 deel (bobo's) krijgen zoutoplossing of dergelijke, 1 groot deel krijgt death prik (de nutteloze eters, gehandicapten enz.) en een wat kleiner deel hebben ze nodig als slaaf, dus krijgt de mrna prik, de slaven
Dat denk ik niet daar was toen even een factcheck over gegaanWel leuk dat ze er mee komt nadat ze ontslag heeft genomen, beter was het geweest als het vorig jaar al naar buiten kwam. Dan was voor velen de hoax duidelijk en dus minder geprikten.