Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo pakken ze die ouderen ook. Een oudere in mijn buurt ook, slecht ter been. Komen ze bij die mensen thuis en dan voelen die mensen dat als een soort eer. Ik kots erop. Kijk als het nou geen experimentele gentherapie betrof, dan was het wat anders. Artsen worden gebruikt als legeronderdeel dat tegen de mensen wordt ingezet. Velen hebben het niet door. Jarenlang gebrainwashed met die opleiding en geen minuut gekregen om voor zichzelf te leren denken.Boostersint
Link naar het artikel:
‘Boostersint’ prikt ouder echtpaar in Rotterdam: ‘U kunt weer genieten van het leven’
De bekende ‘talkshow-dokter’ Matthijs van der Poel heeft een wel heel bijzondere manier gevonden om Rotterdamse ouderen van een boosterprik te voorzien. Verkleed als Sinterklaas ging hij zaterdag langs bij het echtpaar Bas (82) en Anja (77) van der Ven in Rotterdam-Delfshaven. De huisarts kreeg...www.ad.nl
Bekijk bijlage 5895
Bij een vriendin van mijn moeder ook, komen ze thuis prikken omdat haar gezondheid niet optimaal is en manlief mag dan gelijk ook..Zo pakken ze die ouderen ook. Een oudere in mijn buurt ook, slecht ter been. Komen ze bij die mensen thuis en dan voelen die mensen dat als een soort eer. Ik kots erop. Kijk als het nou geen experimentele gentherapie betrof, dan was het wat anders. Artsen worden gebruikt als legeronderdeel dat tegen de mensen wordt ingezet. Velen hebben het niet door. Jarenlang gebrainwashed met die opleiding en geen minuut gekregen om voor zichzelf te leren denken.
Ja, ik vind ook dat dit niet moet kunnen, maar oud en slecht ter been wil toch niet zeggen dat je niet kunt nadenken ?Zo pakken ze die ouderen ook. Een oudere in mijn buurt ook, slecht ter been. Komen ze bij die mensen thuis en dan voelen die mensen dat als een soort eer. Ik kots erop. Kijk als het nou geen experimentele gentherapie betrof, dan was het wat anders. Artsen worden gebruikt als legeronderdeel dat tegen de mensen wordt ingezet. Velen hebben het niet door. Jarenlang gebrainwashed met die opleiding en geen minuut gekregen om voor zichzelf te leren denken.
Klopt, maar je wordt wel fragieler en vereenzaamt sneller. Dus alle beetjes aandacht zijn dan al snel welkom.Ja, ik vind ook dat dit niet moet kunnen, maar oud en slecht ter been wil toch niet zeggen dat je niet kunt nadenken ?
It was, always about the Children
Mark off the beastZweden: Krijg je Covid vaccinatiepaspoort in een chip in je hand
Zweden: Krijg je Covid vaccinatiepaspoort in een chip in je hand (VIDEO) - DissidentNL
Microchips worden steeds populairder in Zweden en nu krijgen Zweden Covid vaccinatiepaspoorten geïmplanteerd in hun handen of elders onder hun huid.dissident.one
Is er onderbouwing voor de bewering dat microchips steeds populairder worden in Zweden?Mark off the beast
Ff Ragnar vragenIs er onderbouwing voor de bewering dat microchips steeds populairder worden in Zweden?