Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat mompelen wij in onze kringen ook geregeld. Als de stroom na 3 á 4 weken weer aangaat is er niemand die de behoefte voelt om de QR te scannenHet wordt toch echt tijd voor een stoorstoring van een maand, dan kan die hele shit niet langer functioneren en hebben politici ineens geen enkele invloed meer. Ik heb voer en water genoeg in huis.
LezenIk ben nieuw op het forum. Wil graag meer weten over werkzame middelen tegen vaccinaties. Mijn kinderen van 15 en 19 hebben Jansen genomen, zonder mijn medeweten. Ze hebben een bioresonantie behandeling gedaan (iemand ervaringen?) en ze slikken N.A.C en quercitine en zink naast vit C en D. ik denk dat ivm ook goed zou kunnen zijn, maar hoe kom ik eraan? Beiden hebben geen last van bijwerkingen. Hebben jullie tips of goede ervaringen
Vandeweek toch nog een paar daagjes ziek en ook toch ongevaccineerd.Zojuist bij TV OP 1 werd gezegd (heb ik al eens eerder horen zeggen) dat iedereen (de niet-gevaccineerden) vroeg of laat ziek word.
Dat vind ik nogal een uitspraak.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens.
Ik ben nieuw op het forum. Wil graag meer weten over werkzame middelen tegen vaccinaties. Mijn kinderen van 15 en 19 hebben Jansen genomen, zonder mijn medeweten. Ze hebben een bioresonantie behandeling gedaan (iemand ervaringen?) en ze slikken N.A.C en quercitine en zink naast vit C en D. ik denk dat ivm ook goed zou kunnen zijn, maar hoe kom ik eraan? Beiden hebben geen last van bijwerkingen. Hebben jullie tips of goede ervaringen
Ivermectine/AvermectineIk ben nieuw op het forum. Wil graag meer weten over werkzame middelen tegen vaccinaties. Mijn kinderen van 15 en 19 hebben Jansen genomen, zonder mijn medeweten. Ze hebben een bioresonantie behandeling gedaan (iemand ervaringen?) en ze slikken N.A.C en quercitine en zink naast vit C en D. ik denk dat ivm ook goed zou kunnen zijn, maar hoe kom ik eraan? Beiden hebben geen last van bijwerkingen. Hebben jullie tips of goede ervaringen
Ja of kleiner als iedereen dit land uitvlucht voor die vaccinatieplicht. Ik zag aan de reacties op de tweet van Van Houwelingen, dat men twijfelt aan de echtheid van die brieven omdat er geen vouw in zit. Dan ben je wel ver heen. Cognitieve dissonantie in actie.Goed nieuws, de groep ongevaxten wordt zo steeds groter
Waarom niet?Zojuist bij TV OP 1 werd gezegd (heb ik al eens eerder horen zeggen) dat iedereen (de niet-gevaccineerden) vroeg of laat ziek wordt.
Dat vind ik nogal een uitspraak.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens.