Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Als ik de snor en de baard wegdenk, zie ik een langere versie van het hoofd van Arjen Lubach.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
o ja? actuele versie (7 december 2021) rechtstreeks van : https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/html/h1528.htm, scroll naar beneden, laatste kolom linkje openen.De Europese medicijnwaakhond EMA en gezondheidsdienst ECDC raden het combineren van vaccins aan, voor zowel de eerste vaccinaties als de boosterprik. Onderzoek wijst uit dat een combinatie van 'ouderwetse' vectorvaccins en de nieuwe mRNA-vaccins, zoals die van Pfizer/BioNTech en Moderna, voor een goede productie van antilichamen zorgt, luidt het in een gezamenlijke verklaring van de instanties.
De aanbeveling van EMA en ECDC volgt op een grote studie waaruit blijkt dat een eerste dosis van het AstraZeneca- of Pfizer/BioNTech-vaccin gevolgd door een dosis Moderna na negen weken een betere immuunrespons geeft. De Verenigde Staten hebben al groen licht gegeven voor de zogenoemde mix-and-match vaccinaties. De Wereldgezondheidsorganisatie WHO beoordeelt het advies nog.
Liveblog AD
Algemeen Dictatoriaal plaatst alleen wat het 'Great Narrative' past.o ja? actuele versie (7 december 2021) rechtstreeks van : https://ec.europa.eu/health/documents/community-register/html/h1528.htm, scroll naar beneden, laatste kolom linkje openen.
pagina 3:
The interchangeability of Comirnaty with COVID-19 vaccines from other manufacturers to complete the primary vaccination course or the booster dose (third dose) has not been established.
The decision when and for whom to implement a third dose of Comirnaty should be made based on available vaccine effectiveness data, taking into account limited safety data (see sections 4.4 and 5.1).
in 4.4 op pag 4
The risk of myocarditis after a third dose of Comirnaty has not yet been characterised.
The duration of protection afforded by the vaccine is unknown as it is still being determined by ongoing clinical trials.
Samen met bijv. griepprik? Nope!
4.5
Interaction with other medicinal products and other forms of interaction
No interaction studies have been performed.
Concomitant administration of Comirnaty with other vaccines has not been studied.
4.6
Fertility, pregnancy and lactation
Pregnancy
There is limited experience with use of Comirnaty in pregnant women. Animal studies do not indicate direct or indirect harmful effects with respect to pregnancy, embryo/foetal development, parturition or post-natal development (see section 5.3). Administration of Comirnaty in pregnancy should only be considered when the potential benefits outweigh any potential risks for the mother and foetus.
Yep. AD berichtje was mooie aanleiding om weer eens te kijken wat de officiele bronnen erover zeggen, we doen de factcheck zelf wel!Algemeen Dictatoriaal plaatst alleen wat het 'Great Narrative' past.
Weet je hoe ik die TV OP 1 uitspraak vertaal ? Een heleboel mensen die nu nog gevaccineerd zijn nemen straks de booster niet en krijgen straks als ongevaccineerde gewoon de griep.Zojuist bij TV OP 1 werd gezegd (heb ik al eens eerder horen zeggen) dat iedereen (de niet-gevaccineerden) vroeg of laat ziek wordt.
Dat vind ik nogal een uitspraak.
Daar ben ik het helemaal niet mee eens.
De coronapas is vanaf 1 februari alleen nog geldig als je op tijd je boostervaccin hebt gehaald. Als je negen maanden na je laatste vaccinatie nog geen derde prik hebt gekregen, krijg je geen QR-code meer.
''Mensenrechtenvermorzelinstituut''Mensenrechteninstituut keurt vaccinatieplicht goed
Mensenrechteninstituut keurt vaccinatieplicht goed
Een verplichte vaccinatie en het gebruik van het Covid Safe Ticket hoeven niet in strijd te zijn met de mensenrechten, mits aan enkele voorwaarden is voldaan. Dat zegt het Federaal Instituut voor de bescherming en de bevordering van de Rechten van de Mens (FIRM) in een niet-bindend advies dat De...www.hln.be