Covid vaccins

🤣

En waarom lag ze in coma? Zelfde verhaal als met onze Dorothé?
Tja ff serieus, ik heb een kennis die alle demo's afloopt maar zijn broer is ook met ademhalingsproblemen in het ziekenhuis beland geweest en aldaar in coma gebracht. Is er nu weer uit. Ander verhaal van collega met buurman die ook in het ziekenhuis belandde en die werd volgens mijn collega in coma gebracht omdat hij zo in paniek was. Lijkt me een slechte reden en ik denk ook niet perse dat het verhaal klopt, maar dat is het verhaal: maar is ook weer uit het ziekenhuis. En dan nog twee personen die ik kende die nu allebei gestorven zijn. En die twee verhalen vertrouw ik niet v.w.b. het handelen door het ziekenhuis. Van 1 weet ik dat de weduwe ook zegt dat ze in het ziekenhuis haar man vermoord hebben en ze mocht niet eens bij hem tijdens de laatste dag en hij had toen hij gestorven was een zwarte kin: buikligging dus. Echt geen mooi verhaal.

Laatst bewerkt:
Tja ff serieus, ik heb een kennis die alle demo's afloopt maar zijn broer is ook met ademhalingsproblemen in het ziekenhuis beland geweest en aldaar in coma gebracht. Is er nu weer uit. Ander verhaal van collega met buurman die ook in het ziekenhuis belandde en die werd volgens mijn collega in coma gebracht omdat hij zo in paniek was. Lijkt me een slechte reden en ik denk ook niet perse dat het verhaal klopt, maar dat is het verhaal: maar is ook weer uit het ziekenhuis. En dan nog twee personen die ik kende die nu allebei gestorven zijn. En die twee verhalen vertrouw ik niet v.w.b. het handelen door het ziekenhuis. Van 1 weet ik dat de weduwe ook zegt dat ze in het ziekenhuis haar man vermoord hebben en ze mocht niet eens bij hem tijdens de laatste dag en hij had toen hij gestorven was een zwarte kin: buikligging dus. Echt geen mooi verhaal.
:mad:
Afspraak met je geliefde of een andere naaste maken dat ze je ab-so-luut NIET naar het ziekenhuis laten afvoeren.

Afspraak met je geliefde of een andere naaste maken dat ze je ab-so-luut NIET naar het ziekenhuis laten afvoeren.
Done en ik ga het ook zwart op wit zetten met dat ik dan als het voorkomt evt. met antibiotica, antiparasitaire en ant-ontstekingsmiddelen behandeld wil worden, maar ik wil onder geen beding in coma gebracht worden. Het beschermt mij en ook mijn partner die dan wel tenauwernood niet in de covidprikcult zit, maar wel in de covidcult.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Deze maar even hier, zelf nog niet bekeken.

Peter Borger is in Nederland ter gelegenheid van zijn boek 'Terug naar de oorsprong - Hoe de nieuwe biologie het tijdperk van Darwin beeindigt'. In deze eerste aflevering van deze week lanceren Tom en Henk-Jan samen met Peter het boek en vragen hem uit over de precieze rol van het DNA in deze tijd. Later in de week volgen er meer uitzendingen met Borger.

Waarom zou je dat willen als je geen lucht meer krijg en zuurstof nodig heb dan heb je weinig keus lijkt mij.
Dat je het zo lang mogelijk uit wil stellen dat snap ik maar medische hulp helemaal uitsluiten lijkt mij wat kortzichtig.

Waarom zou je dat willen als je geen lucht meer krijg en zuurstof nodig heb dan heb je weinig keus lijkt mij.
Dat je het zo lang mogelijk uit wil stellen dat snap ik maar medische hulp helemaal uitsluiten lijkt mij wat kortzichtig.
Zie het verhaal van Albert Spence: waarom je dat zou willen: zuurstoftoediening is niet de oplossing, soms zelfs vooral het probleem. In het ziekenhuis werden mensen op hun buik gelegd, in coma gebracht, kregen remdesivir, werden beademd en gingen dood. Wat de patienten volgens Albert Spence (zie eerste artikel) juist nodig hebben is antibioticabehandeling en toediening van antiontstekingsmiddelen en z.s.m. rechtop zetten i.p.v. laten liggen. Geen of beademing met een lage flow rate: beademing maakt snel meer longweefsel kapot dan dat het iets goeds doet.

Laatst bewerkt:
Waarom zou je dat willen?
Laat ik het bij mezelf houden: ik wil absoluut niet in handen komen van die reguliere zorg.
Daar komt bij dat er diverse andere wegen zijn die dan nog bewandeld kunnen worden, welke ook besproken en afgesproken kunnen worden met je naaste. Het ziekenhuis is niet de enige levensreddende organisatie in deze maatschappij. Sterker nog: ze maken zoveel fouten dat het altijd maar de vraag is hoe levensreddend ze daar bezig zijn.

Ik kies ervoor om dood te [mogen] gaan op het moment dat het zo moet zijn.

Dat is niet kortzichtig, dat is mijn mening.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan