Covid vaccins

Waarom je dat zou willen: de reden van dat je zuurstof krijgt is niet dat je longen geen zuurstof op kunnen nemen.
De rede dat je zuurstof krijgt is omdat je saturatie zover omlaag gaat. Je longen krijgen geen zuurstof meer je bloed in. Maar ik ben benieuwd wat jij zou doen als je dat zou hebben.

Het moorden gaat door....

Laat ze maar proberen om al in de buurt van mijn kind te komen💪🏻 voor de scholen geld hetzelfde. Kom je aan mijn kind, gaat er iemand het hoekje om👉🏻

De rede dat je zuurstof krijgt is omdat je saturatie zover omlaag gaat. Je longen krijgen geen zuurstof meer je bloed in. Maar ik ben benieuwd wat jij zou doen als je dat zou hebben.
https://www.fatsforum.nl/threads/covid-vaccins.4109/page-366#post-356008 en

https://www.fatsforum.nl/threads/covid-vaccins.4109/page-366#post-356008 en
Je gaat er nu van uit dat iedereen in het ziekenhuis op de ic in een coma word gebracht en op de buik word beademt.
Maar zo zwart of wit is het gewoon niet.
Volgens mij is en blijft dat gewoon een eigen keuze.
Persoonlijk zie ik er niet zo een probleem in om medicijnen en wat extra zuurstof in het ziekenhuis te krijgen.
Uiteraard doe je dat alleen als dat echt nodig is omdat je longen flink ontstoken zijn.
In mijn ogen ga je het dan niet meer met een kruidendrankje redden.

Even gereageerd op lezers@volkskrant.nl:
Kan iemand wetenschappelijk bewijs leveren voor de besmettingstheorie?
Kan iemand aantonen dat het sarscov-2 virus via Koch's postulaten geïsoleerd is?
Hebben we niet mensenrechten niet om individuen tegen collectieve dwang te beschermen?

Bent u er van op de hoogte van de Neurenberg code en de wet medisch wetenschappelijk onderzoek op mensen die beide stellen dat medische experimenten (zoals ALLE covidprikken) ten allen tijde vrijwillig en op basis van vrije wil, volledige informatie en informed consent moet plaatsvinden?
Vind u niet dat de druk vanuit media en politiek eigenlijk mensen aanzet tot handelen tegen hun vrije wil in en dat deze druk tegen de geest en de letter van de wet ingaat?

Welke wetenschappers zou men volgens mevrouw Ten Broeke moeten vertrouwen?

Het moeten vertrouwen op wetenschap suggereert dat wetenschap aan consensusvorming doet of in ieder geval daarvoor wordt ingezet. Het doel van wetenschap is echter waarheidsvinding middels thesis en antithesis.

Overigens sterven er meer mensen aan de vaccincampagne (3,37%) dan door Covid (0,15%)
Wat is er ethisch aan om mensen toe te staan om het DNA van anderen te veranderen?

Het beperken van mensenrechten gebeurt enkel door dictaturen of mensen die bewust of onbewust dictatuur steunen/faciliteren. Historische voorbeelden zijn er genoeg: bijvoorbeeld de Oeigoeren in China en de Joden, Roma en Sinti door Nazi-Duitsland.

Ik zie uw antwoord met dank tegemoet en hoop dat u op elk genoemd onderwerp ingaat.

Automatisch antwoord Volkskrant:
De redactie stelt uw reactie zeer op prijs, maar is niet in staat alle e-mails te beantwoorden. Taalkwesties worden doorgestuurd naar de eindredactie. Onjuistheden worden onder de aandacht gebracht van de betrokken redacteuren en kunnen leiden tot een correctie in de rubriek Aanvullingen & Verbeteringen en/of een correctie op de site.

Even gereageerd op lezers@volkskrant.nl:
Kan iemand wetenschappelijk bewijs leveren voor de besmettingstheorie?
Kan iemand aantonen dat het sarscov-2 virus via Koch's postulaten geïsoleerd is?
Hebben we niet mensenrechten niet om individuen tegen collectieve dwang te beschermen?

Bent u er van op de hoogte van de Neurenberg code en de wet medisch wetenschappelijk onderzoek op mensen die beide stellen dat medische experimenten (zoals ALLE covidprikken) ten allen tijde vrijwillig en op basis van vrije wil, volledige informatie en informed consent moet plaatsvinden?
Vind u niet dat de druk vanuit media en politiek eigenlijk mensen aanzet tot handelen tegen hun vrije wil in en dat deze druk tegen de geest en de letter van de wet ingaat?

Welke wetenschappers zou men volgens mevrouw Ten Broeke moeten vertrouwen?

Het moeten vertrouwen op wetenschap suggereert dat wetenschap aan consensusvorming doet of in ieder geval daarvoor wordt ingezet. Het doel van wetenschap is echter waarheidsvinding middels thesis en antithesis.

Overigens sterven er meer mensen aan de vaccincampagne (3,37%) dan door Covid (0,15%)
Wat is er ethisch aan om mensen toe te staan om het DNA van anderen te veranderen?

Het beperken van mensenrechten gebeurt enkel door dictaturen of mensen die bewust of onbewust dictatuur steunen/faciliteren. Historische voorbeelden zijn er genoeg: bijvoorbeeld de Oeigoeren in China en de Joden, Roma en Sinti door Nazi-Duitsland.

Ik zie uw antwoord met dank tegemoet en hoop dat u op elk genoemd onderwerp ingaat.

Ja, zo doen ze dat met voor hen onwelgevallige kopij. Je zou je reaktie kunnen mailen naar diverse redacteuren. Wrsch zijn mailadressen wel op de internetsite van de volkskrant te vinden. Succes !

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan