Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Zelfs voorstanders van de prik vinden Hugo een clown.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zelfs voorstanders van de prik vinden Hugo een clown.
Het gaat inderdaad te traag. Als het sneller zou gaan, zou het meer weerstand oproepen, omdat de slachtoffers dan sneller (op/om)vallen.Sjonge wat een gezemel dat het allemaal niet snel genoeg opschiet met die boosters. En ja, waarom is er toch zo weinig personeel in de zorg dat graag armen lek prikt? Zo gek!
Thierry Baudet reageert: “Schandalig. Blijf van de kinderen af! Donder op met je gifspuit!” Zijn partij voegt toe: “De prikverslaafden van D66 willen onze kinderen injecteren met experimentele goedjes om een handvol ‘besmettingen’ tegen te gaan. Zonder enig oog voor de bijwerkingen van de ‘vaccins’ gaan ze nu achter de allerjongsten aan. Bij deze partij zijn onze kinderen niet veilig.”
Dripdripdrip. Die kop van Tucker!
Het vertrouwen in het coronabeleid is tot een dieptepunt gedaald, blijkt uit de nieuwste cijfers. Het halen van een boosterprik is voor lang niet alle gevaccineerden een vanzelfsprekendheid. Mira, Floor en Cornelis zijn wel gevaccineerd maar willen geen booster. "Ik wil niet meer meedoen aan dit beleid."
Professor die eerste mRNA-coronavaccins bestudeerde: ‘Volkomen belachelijk wat er gebeurt’
in Buitenland 11 december 2021 12:50 0
Het is volkomen belachelijk wat er gebeurt, zei professor Byram Bridle van de Universiteit van Guelph in Canada in het tv-programma The Ingraham Angle. Bridle zit in een groep die de eerste mRNA-coronavaccins bestudeerde.
Deze vaccins zijn volstrekt ineffectief, en door een oneindig aantal doses toe te dienen denkt men dat ze opeens effectief worden. Er ligt inmiddels genoeg bewijs waaruit blijkt dat we met de vaccins nooit groepsimmuniteit gaan bereiken, aldus professor Bridle.
Deze mensen in het filmpje gaan speciaal naar Duitsland voor de boosterprikken omdat het hier te lang duurt voor ze aan de beurt zijn, en dan die blijdschap als ze hem "eindelijk" hebben.
En dan die "vrouw" die zegt dat mensen in haar omgeving omvallen bij bosjes NA vaccinatie en snel de booster gaat halen.
Ik weet even niet wat ik hier op moet zeggen
Eerder #prikidiootEerste filmpje: #prikegoïsme
Het sluit elkaar niet uit.Eerder #prikidioot
Maak jij je zorgen over je baan en de daarmee samenhangende financiële zekerheid door de plannen voor het invoeren van de QR-code op de werkvloer? Of ben je werkgever en laat je jouw medewerkers wél vrij in hun keuzes omtrent lichaam en gezondheid? Voor jou maken we het nieuwe platform Werk Vrij Bij Mij, dé vacaturesite waar gelijkgestemde werkzoekenden en werkgevers elkaar vinden.