S
Sailor
Guest
Beeld klopt vrij aardig denk ik, 90a95% gemodificeerd in ziekenhuis.Correctie 5 procentpunt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beeld klopt vrij aardig denk ik, 90a95% gemodificeerd in ziekenhuis.Correctie 5 procentpunt
KOmt iig overeen met de gegevens uit België en dat zou je eigenlijk wel verwachten. Niet dat over een landsgrens het virus zich opeens anders gedraagtBeeld klopt vrij aardig denk ik, 90a95% gemodificeerd in ziekenhuis.
Vergis je niet corona is heel slim, kijkt klok en omnicron helemaal die fopt iedereen, Zuid-Afrika 3 dagen spierpijn beeyje koorts en een kuch, en VS Europa zeer gevaarlijk en dodelijk....KOmt iig overeen met de gegevens uit België en dat zou je eigenlijk wel verwachten. Niet dat over een landsgrens het virus zich opeens anders gedraagt
Beeld klopt vrij aardig denk ik, 90a95% gemodificeerd in ziekenhuis.
Ik lees geen nazi of nsb dus graag vertaling
In het Duits, dus waar
Dojen in D, UK, Is, en USA zijn ingespotenIk lees geen nazi of nsb dus graag vertaling
Niks nieuws dusDojen in D, UK, Is, en USA zijn ingespoten
Keine dank
Ach de idioten die daar intrappen zijn toch niet te helpenWe lopen een paar prikkies achter, mocht iemand de schade in willen halen........
Bekijk bijlage 6147
Op onderstaande site kun je voor je eigen woonplaats de meldingen zien. Ik houd dit nu al sinds juli bij hoevaak de ambulances zijn uitgerukt en het gemiddelde van de afgelopen 30 dagen is niet echt veranderd.Horen jullie ook zoveel ambulances de laatste tijd? Of koppel ik nu gewoon alles ten onrechte aan de vaccins
Covid verdachte patiënten lopen niet via 112 of p2000, die gaan op stil transportOp onderstaande site kun je voor je eigen woonplaats de meldingen zien. Ik houd dit nu al sinds juli bij hoevaak de ambulances zijn uitgerukt en het gemiddelde van de afgelopen 30 dagen is niet echt veranderd.
P2000 en 112 Meldingen | Alarmeringen.nl
alarmeringen.nl
Vandaag was echt niet normaal. Valt me op dat ik elke donderdag onwijs veel sirenes hoor.Op onderstaande site kun je voor je eigen woonplaats de meldingen zien. Ik houd dit nu al sinds juli bij hoevaak de ambulances zijn uitgerukt en het gemiddelde van de afgelopen 30 dagen is niet echt veranderd.
P2000 en 112 Meldingen | Alarmeringen.nl
alarmeringen.nl
Zaten er veel belasting aanslagen bij de post?Vandaag was echt niet normaal. Valt me op dat ik elke donderdag onwijs veel sirenes hoor.
Tegenwoordig daarbovenop 150k fact fuckers...Google Employees Will Lose Pay And Be Fired If They Don't Get "Vaccinated" | SHTF Plan
Google has said that more than 150,000 of its employees in the United States will be placed on unpaid leave and eventually terminated if they continue to refuse to comply with the company’s COVID-19 "vaccine" mandated. The deadline was December 3rd, to show proof of vaccination.www.shtfplan.com
Bij Google houden dus voorlopig 150k mensen hun poot stijf!!!
Maar. Ff zoeken en in 2019 werkten er 135k fulltime werknemers bij Google/alfabet dus hoe waar dat getal is weet ik ook niet. Veel parttime koffie juffrouwen misschien?
Never interfere when the enemy is destroying himself!Google Employees Will Lose Pay And Be Fired If They Don't Get "Vaccinated" | SHTF Plan
Google has said that more than 150,000 of its employees in the United States will be placed on unpaid leave and eventually terminated if they continue to refuse to comply with the company’s COVID-19 "vaccine" mandated. The deadline was December 3rd, to show proof of vaccination.www.shtfplan.com
Bij Google houden dus voorlopig 150k mensen hun poot stijf!!!
Maar. Ff zoeken en in 2019 werkten er 135k fulltime werknemers bij Google/alfabet dus hoe waar dat getal is weet ik ook niet. Veel parttime koffie juffrouwen misschien?