Covid vaccins

Magisch getal, die 2-cijferige met de 8 ervoor?
Het was ook in de 80% die geprikt zou zijn.

Als/indien dit waar is:
Weer gaat men af op het oordeel en de informatie van een ander. Ze nemen wel de tijd om te bellen, maar niet om naar zichzelf te luisteren. Het vertrouwen in zichzelf is volledig afgebroken.
Berichten uit het halagemeen deugblad niet serieus nemen

• Leuk
Waarderingen: Surv
Men staat te popelen lijkt wel.
Zal dit nou echt zijn of allemaal propaganda-trollen?

We zullen het meemaken. Ze hebben de oortjes en oogjes blijkbaar nog erg dicht zitten.

The donations legitimize anti-vaccine groups, Hotez said. “Beyond the money, it has a lot of power because a powerful organization like Amazon is essentially endorsing them.”

The National Vaccine Information Center has received $41,533.71 over the course of several years, according to an anonymous volunteer. Last year, Amazon gave them $12,675, the Post reports – one of a dozen groups to receive such funding.

Children’s Health Defense, headed by Robert F Kennedy Jr, received $10,969; Physicians for Informed Consent received $3,626; and Informed Consent Action Network received $2,970.41.

Haha.
Het is ook lastig overzicht houden als je aan 1 miljoen organisaties doneert.

The donations legitimize anti-vaccine groups, Hotez said. “Beyond the money, it has a lot of power because a powerful organization like Amazon is essentially endorsing them.”

The National Vaccine Information Center has received $41,533.71 over the course of several years, according to an anonymous volunteer. Last year, Amazon gave them $12,675, the Post reports – one of a dozen groups to receive such funding.

Children’s Health Defense, headed by Robert F Kennedy Jr, received $10,969; Physicians for Informed Consent received $3,626; and Informed Consent Action Network received $2,970.41.

Haha.
Het is ook lastig overzicht houden als je aan 1 miljoen organisaties doneert.
Denk je dat het per ongeluk gebeurd is @Fries Foar Frijhiid ?

Bekijk bijlage 6124
Vaccinatie Twijfel Telefoon.

Vraag: "Hallo, is mijn brein ook beschermd tegen corona door de 920 miljoen spike eiwitten (nano lipids) die de bloed hersen barriere passeren?"

Het Moderna vaccin heeft 46 miljard spike eiwitten/nano lipids (kan deze info niet meer terug vinden).

0,02 % komt in de hersenen -> 920 miljoen spike eiwitten in je hersenen 🤡 :cool:

Vaccinatie Twijfel Telefoon.

Vraag: "Hallo, is mijn brein ook beschermd tegen corona door de 920 miljoen spike eiwitten (nano lipids) die de bloed hersen barriere passeren?"

Het Moderna vaccin heeft 46 miljard spike eiwitten/nano lipids (kan deze info niet meer terug vinden).

0,02 % komt in de hersenen -> 920 miljoen spike eiwitten in je hersenen 🤡 :cool:
Het is geen vaccinatie twijfel telefoon maar vaccinatie om praat telefoon,
De spelen eiwitten zitten niet in de flesjes, het mRNA laat jou cellen deze zelf aanmaken zodat het lichaam denkt oh it's my own no need to fight this. Wat ze verder voor zooi erin stoppen weten we over 75 jaar incl hun test resultaten

Het is geen vaccinatie twijfel telefoon maar vaccinatie om praat telefoon,
De spelen eiwitten zitten niet in de flesjes, het mRNA laat jou cellen deze zelf aanmaken zodat het lichaam denkt oh it's my own no need to fight this. Wat ze verder voor zooi erin stoppen weten we over 75 jaar incl hun test resultaten
I know, er zit 0,46mg lipid nanoparticles in het vaccin. Die 46 miljard lipid nanoparticles, komt dan neer op 1 miljard lipid nanoparticles per 0,01mg.
920 miljoen lipid nanoparticles in je brein.

Maakt iedere nanolipid mRNA maar 1 spike eiwit aan of meerdere?

I know, er zit 0,46mg lipid nanoparticles in het vaccin. Die 46 miljard lipid nanoparticles, komt dan neer op 1 miljard lipid nanoparticles per 0,01mg.
920 miljoen lipid nanoparticles in je brein.

Maakt iedere nanolipid mRNA maar 1 spike eiwit aan of meerdere?
Meerdere een nanolipid geeft de cel opdracht spyke eiwitten te produceren dus kunnen er vele zijn die spyke eiwitten verzamelen zich weer in organen ed

Heel veel mensen zitten met hun gedachten al bij de wintersport.
Na het horen van 'wintersport' als motivatie om te vaccineren, hoorde ik daarna nog 'omdat ik naar de snackbar wil kunnen'.
Dat is het moment dat ik maar even afhaak van een deel van de mensheid 🤦‍♀️

Gelukkig hebben we ook hele mooie mensen, zoals Dr. Zelenko, die inspireren:

Na het horen van 'wintersport' als motivatie om te vaccineren, hoorde ik daarna nog 'omdat ik naar de snackbar wil kunnen'.
Dat is het moment dat ik maar even afhaak van een deel van de mensheid 🤦‍♀️

Gelukkig hebben we ook hele mooie mensen, zoals Dr. Zelenko, die inspireren:
Vaccineren voor je gezondheid om naar de McDonald's te kunnen 🤣🤣🤣

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug