Covid vaccins

Na het horen van 'wintersport' als motivatie om te vaccineren, hoorde ik daarna nog 'omdat ik naar de snackbar wil kunnen'.
Echt dieptriest, gewoon te lui om een frituurpan aan te schaffen en zelf die snacks in de frituurpan te gooien. De mensheid gaat ten onder aan het gemak, heb je het echt nodig? nee maar het is wel erg makkelijk.

• Leuk
Waarderingen: Heks
Echt dieptriest, gewoon te lui om een frituurpan aan te schaffen en zelf die snacks in de frituurpan te gooien. De mensheid gaat ten onder aan het gemak, heb je het echt nodig? nee maar het is wel erg makkelijk.
Ja maar McDonald's KFC of burger King kan je zelf niet maken.... Wel lekkerder en beter maar ok.
Veel zijn te beroerd om zelf te frituren ja, beter iedere week naar de vetschuur, een paar tientjes in de week bij de vetschuur is voordeliger dan bij Blokker 25 euro voor een vetpan en 5 euro bij Lidl voor olie.....

Horen jullie ook zoveel ambulances de laatste tijd? Of koppel ik nu gewoon alles ten onrechte aan de vaccins:LOL:

Magisch getal, die 2-cijferige met de 8 ervoor?
Het was ook in de 80% die geprikt zou zijn.

Als/indien dit waar is:
Weer gaat men af op het oordeel en de informatie van een ander. Ze nemen wel de tijd om te bellen, maar niet om naar zichzelf te luisteren. Het vertrouwen in zichzelf is volledig afgebroken.
Exact dus nog steeds de autoriteit uit handen geven

Ja heel erg ten onrechte, eerlijk?ik vind dit wel next level complotdenken.

voor het geval je het nog niet wist: Omikron is in NL dat lijkt mij een betere verklaring voor die toegenomen ambulances die je hoort.
Omnicron is ook levens gevaarlijk, sprak een collega uit Zuid Afrika die waarschuwt ervoor,
Heel besmettelijk en als je het krijgt wel 3 dagen spier pijn en een beetje koorts en hoesten, daarna aan je werk, dus ja dodelijk die variant............. Voor de hele pandemie
Maar in de westerse pers en propaganda molen paniek voetbal om het volk er onder te houden

Omnicron is ook levens gevaarlijk, sprak een collega uit Zuid Afrika die waarschuwt ervoor,
Heel besmettelijk en als je het krijgt wel 3 dagen dier pijn en een beetje koorts en hoesten, daarna aan je werk, dus ja dodelijk die variant............. Voor de hele pandemie
Maar in de westerse pers en propaganda molen paniek voetbal om het volk er onder te houden
Ja maar wat jij niet snapt is dat Omicron gigantisch muteert tijdens de reis van zuid-afrika naar Europa. Dus aangekomen in Europa is ie mega dodelijk geworden. Ja ze verzinnen het heus niet hoor.

Horen jullie ook zoveel ambulances de laatste tijd? Of koppel ik nu gewoon alles ten onrechte aan de vaccins:LOL:
Vaker gelezen dat men dat hoort, maar ik merk er niets van in mijn omgeving. Ik denk dat 'we' inderdaad ook wel wat meer alert en erg gespind zijn op bepaalde signalen.

Zou het kunnen zijn dat er in diverse regio's verschillende prikuitvoeringen gezet zijn? Ik zit hier al wat langer over te denken. Het lijkt erop dat er ook op regionaal niveau een programma loopt.

Wonderlijk genoeg [maar ook erg fijn] hier op ons platteland en in ons kleine dorpje geen enkel teken dat er wat aan de hand is qua ambulances en overlijdens.

In de straat waar ik werk heb ik de afgelopen twee weken drie ambulances voorbij zien rijden. Dat is ongeveer net zoveel als de tien jaar daarvoor.

Zou het kunnen zijn dat er in diverse regio's verschillende prikuitvoeringen gezet zijn? Ik zit hier al wat langer over te denken. Het lijkt erop dat er ook op regionaal niveau een programma loopt.

Wonderlijk genoeg [maar ook erg fijn] hier op ons platteland en in ons kleine dorpje geen enkel teken dat er wat aan de hand is qua ambulances en overlijdens.
Misschien in grote steden meer gif?!
Hier valt het ook niet op, extra..wel dat hier en daar mensen klachten beginnen aan te geven..aan ogen en vaten..

Nee er is 1 programma.

Mogelijk maar de klap komt dan nog wel, komende maanden gaan er veel omvallen.

Mevr Z. had van een bevriende zorgmedewerker gehoord dat nu 90% van wat in het ZH lag met Covid gevaxt was.

Het leuke wat je daarvan kan leren is dat als 85% vh land gevaxt is en 90% van de patienten gevaxt is je de conclusie kan trekken dat je sowieso 5% winst hebt (als je niet prikt) :-)

Mevr Z. had van een bevriende zorgmedewerker gehoord dat nu 90% van wat in het ZH lag met Covid gevaxt was.

Het leuke wat je daarvan kan leren is dat als 85% vh land gevaxt is en 90% van de patienten gevaxt is je de conclusie kan trekken dat je sowieso 5% winst hebt (als je niet prikt) :)
@Zathras rekenen is niet je sterkste kant he,
90% in het slachthuis is gevaxt bij een vax graad van 85% landelijk
10% in het slachthuis is ongevaxt bij een graad van 15% landelijk
Ruw simplistisch rekenen
Met vax 105% kans op slachthuis opname
Zonder vax 0,66% kans op slachthuis opname
Kortom vaccinatie rendeert met 105% .... 🤣🤣🤣🤣

@Zathras rekenen is niet je sterkste kant he,
90% in het slachthuis is gevaxt bij een vax graad van 85% landelijk
10% in het slachthuis is ongevaxt bij een graad van 15% landelijk
Ruw simplistisch rekenen
Met vax 105% kans op slachthuis opname