Covid vaccins

Is dit al eens voorbijgekomen?

Je kunt pas een aanvraag doen als er een vaccin is goedgekeurd. Autorisatie voor noodgebruik is niet hetzelfde als licentiestatus of goedkeuring. Het Pfizer-vaccin is het enige vaccin dat is goedgekeurd als "veilig en effectief" volgens de FDA op 23 augustusrd2021."

Laatst bewerkt:
O shit voor de kerst nog een begrafenis
Roos de domme doos is na druk bevriende huisarts en verpleegkundige (haar probleem bekend bij Jansen prik) gezwicht en geboostert met Pfizer dat zou het probleem oplossen...
2 dd keer prik spijt met koorts pijn en ellende op bed....

Is dit al eens voorbijgekomen?

Je kunt pas een aanvraag doen als er een vaccin is goedgekeurd. Autorisatie voor noodgebruik is niet hetzelfde als licentiestatus of goedkeuring. Het Pfizer-vaccin is het enige vaccin dat is goedgekeurd als "veilig en effectief" volgens de FDA op 23 augustusrd2021."
Je kunt pas een aanvraag doen als er een licentie is (= niet hetzelfde als goedgekeurd). In geval van Pfizer dus licentie onder voorwaarden tot eind 2023. Ik weet niet precies welke producenten nog op de markt zijn in de US, kan me voorstellen dat als Astra en Janssen daar ook uit de roulatie zijn genomen, je daarvan geen FOI request meer kan doen.

O shit voor de kerst nog een begrafenis
Roos de domme doos is na druk bevriende huisarts en verpleegkundige (haar probleem bekend bij Jansen prik) gezwicht en geboostert met Pfizer dat zou het probleem oplossen...
2 dd keer prik spijt met koorts pijn en ellende op bed....
:rolleyes::rolleyes: Tijd voor een ruggengraad transplantatie bij Roos :unsure:, genoeg plek op de IC hoorde ik.

Help niks zo'n transplantatie ze hebben daar ruggegraat oplosser van groen links
Schijnt heel hardnekkig te zijn, dat GL. Doe je niets aan, je hebt het geprobeerd. Maar ze was deze week pas terug gegaan toch? Is ze wel heel snel overstag gegaan, als ze nu al 2 dagen op bed ligt.

Schijnt heel hardnekkig te zijn, dat GL. Doe je niets aan, je hebt het geprobeerd. Maar ze was deze week pas terug gegaan toch? Is ze wel heel snel overstag gegaan, als ze nu al 2 dagen op bed ligt.
2 de prik spijt klein toetsenbord 🤣🤣🤣
Ze is gisteren geprikt..
En was van gedachten dat ik de oplossing wel zou aandragen dwz ff halen... Niet dus
Ze heeft 2000 ivm pillen misschien helpt dat ik niet

2 de prik spijt klein toetsenbord 🤣🤣🤣
Ze is gisteren geprikt..
En was van gedachten dat ik de oplossing wel zou aandragen dwz ff halen... Niet dus
Ze heeft 2000 ivm pillen misschien helpt dat ik niet

🤣 🤣 Sommige mensen leren niet zo snel? Ik dacht, effe uitrekenen hoe lang ze vooruit kan met die IVM als ik uitga van 3/dag. Maaruh, da's een satan getal, dus laten we zeggen een kleine 2 jaar.

🤣 🤣 Sommige mensen leren niet zo snel? Ik dacht, effe uitrekenen hoe lang ze vooruit kan met die IVM als ik uitga van 3/dag. Maaruh, da's een satan getal, dus laten we zeggen een kleine 2 jaar.
Nu met extra prik kan ze 3 keer de dosis wel doen dwz 6 a 7 per dag vlieg gewicht he 🤣🤣

Vluchtelingen hebben geen COVID-shots omdat medicijnmakers bang zijn voor rechtszaken, blijkt uit documenten​

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan