Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gratis pizza nu ga ik ook om de prik proest
Je kunt pas een aanvraag doen als er een licentie is (= niet hetzelfde als goedgekeurd). In geval van Pfizer dus licentie onder voorwaarden tot eind 2023. Ik weet niet precies welke producenten nog op de markt zijn in de US, kan me voorstellen dat als Astra en Janssen daar ook uit de roulatie zijn genomen, je daarvan geen FOI request meer kan doen.Is dit al eens voorbijgekomen?
FDA’s forced hand drops Pfizer’s Bombshell Safety Document
By Sonia Elijah The highly confidential Pfizer documents, which have been synonymous with the extreme lack of transparency revealed by the actions of pivotal governmental agencies, over the past 20 months, lead critics of the official narrative to demand “show us the data,” is finally being...trialsitenews.com
Je kunt pas een aanvraag doen als er een vaccin is goedgekeurd. Autorisatie voor noodgebruik is niet hetzelfde als licentiestatus of goedkeuring. Het Pfizer-vaccin is het enige vaccin dat is goedgekeurd als "veilig en effectief" volgens de FDA op 23 augustusrd2021."
Tijd voor een ruggengraad transplantatie bij Roos , genoeg plek op de IC hoorde ik.O shit voor de kerst nog een begrafenis
Roos de domme doos is na druk bevriende huisarts en verpleegkundige (haar probleem bekend bij Jansen prik) gezwicht en geboostert met Pfizer dat zou het probleem oplossen...
2 dd keer prik spijt met koorts pijn en ellende op bed....
Help niks zo'n transplantatie ze hebben daar ruggegraat oplosser van groen linksTijd voor een ruggengraad transplantatie bij Roos , genoeg plek op de IC hoorde ik.
Schijnt heel hardnekkig te zijn, dat GL. Doe je niets aan, je hebt het geprobeerd. Maar ze was deze week pas terug gegaan toch? Is ze wel heel snel overstag gegaan, als ze nu al 2 dagen op bed ligt.Help niks zo'n transplantatie ze hebben daar ruggegraat oplosser van groen links
2 de prik spijt klein toetsenbordSchijnt heel hardnekkig te zijn, dat GL. Doe je niets aan, je hebt het geprobeerd. Maar ze was deze week pas terug gegaan toch? Is ze wel heel snel overstag gegaan, als ze nu al 2 dagen op bed ligt.
2 de prik spijt klein toetsenbord
Ze is gisteren geprikt..
En was van gedachten dat ik de oplossing wel zou aandragen dwz ff halen... Niet dus
Ze heeft 2000 ivm pillen misschien helpt dat ik niet
Nu met extra prik kan ze 3 keer de dosis wel doen dwz 6 a 7 per dag vlieg gewicht heSommige mensen leren niet zo snel? Ik dacht, effe uitrekenen hoe lang ze vooruit kan met die IVM als ik uitga van 3/dag. Maaruh, da's een satan getal, dus laten we zeggen een kleine 2 jaar.
vlieg gewicht? Wat bedoel je daarmee?Nu met extra prik kan ze 3 keer de dosis wel doen dwz 6 a 7 per dag vlieg gewicht he
54 kilo of zovlieg gewicht? Wat bedoel je daarmee?
Hier wordt toch echt gezegd dat het virus is verdwenen