Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
IK!DENK!UT!NIET!!!
Ik hoop op elke 15 minutenWat in die Tweet staat klopt niet helemaal. Ursula heeft het over een prik om de 6 maanden, maar het groene vinkje blijft tot 3 maanden na die periode geldig. Dus 9 maanden.
Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat het binnenkort wel om de 3 maanden is. Of iedere maand.
Ik hoop op elke 15 minuten
Maar wel met mondkapje en op 1,5 m afstand!
Mike
https://www.ninefornews.nl/journali...aseert-ouderen-in-ziekenhuizen-en-zorgcentra/ : middel midazolam werd ook gegeven aan ''covidpatienten'' in het begin van de ''coronacrisis'' om mensen te laten stikken in hun eigen vocht. Plus midazolam stopt het ademhalingssysteem.Zie het verhaal van Albert Spence: waarom je dat zou willen: zuurstoftoediening is niet de oplossing, soms zelfs vooral het probleem. In het ziekenhuis werden mensen op hun buik gelegd, in coma gebracht, kregen remdesivir, werden beademd en gingen dood. Wat de patienten volgens Albert Spence (zie eerste artikel) juist nodig hebben is antibioticabehandeling en toediening van antiontstekingsmiddelen en z.s.m. rechtop zetten i.p.v. laten liggen. Geen of beademing met een lage flow rate: beademing maakt snel meer longweefsel kapot dan dat het iets goeds doet.
31 jaar longverpleegkundige getuigt hoe hij zonder het te weten patiënten doodde door COVID-protocollen te volgen - "Ik ben de man die op de knoppen drukte, zoals in de gaskamers in Auschwitz" - Frontnieuws
Albert Spence is een longverpleegkundige met 31 jaar ervaring. Hij heeft onlangs een openbare getuigenis afgelegd voor de South Carolina State Legislature over “therapeutische opties” voor COVID-19, bericht Brian Shilhavy. Eens te meer kunnen we vaststellen dat verpleegkundigen die in de...www.frontnieuws.comLongarts waarschuwt: coronapatiënten sterven door verkeerde behandeling!
Een Roemeense longarts heeft opzien gebaard door haar coronapatiënten volgens haar eigen ‘traditionele’ methode te behandelen.www.ninefornews.nlUndercoververpleegster onthult wat er echt gebeurt in ziekenhuizen: 'Dit is moord'
Erin Marie Olszewski is een ‘undercoververpleegster’ en onderzoeksjournaliste die in de afgelopen maanden in de frontlinie vocht tegen de coronapandemie.www.ninefornews.nlDr. Bryan Ardis - Hospital Protocol is what is Murdering Covid / Flu Patients
In early 2020 Dr. Ardis lost his Father-in-law because of ill-advised hospital protocols. Since that time, he has been on a mission to help educate the public about the dangers in many of our "institutes of health". . Download the video: https://up-load.io/toikpl7fg2fdwww.bitchute.comEen persoonlijk verhaal van de IC: de echte reden waarom 'covidpatiënten' sterven
De man van Kate Dalley werd met een longontsteking opgenomen op de IC. Zij zegt dat mensen niet sterven door corona, maar door het protocol.www.ninefornews.nl