Covid vaccins

4 keer per jaar een prik weigeren. Pffftt. Krijg het nog druk

En weer een nieuwe aflevering van Hugo's clownshow :ROFLMAO:

De Jonge: iedereen moet booster halen om omikrongolf te voorkomen (maar ik weet niet hoe ziekmakend de mutant is)​

Maar ik weet wel hoe ziekmakend Hugo de Jonge is; is hij een mutant ? :unsure:

• Leuk
Waarderingen: Surv
Nope, zo werkt het niet. Ook hier eerst fatsoenlijke lange termijn studies, voordat ik het uberhaupt zou overwegen. Dus over een een jaar of 10-15 ofzo. Als ik in een glazen bol de toekomst bekijk: nope, ook na 2032 niet. :cool:
Ik wacht tot de test resultaten van de farmaceutische bedrijven openbaar zijn... Over 75 jaar....
Dan mogen ze me opgraven om te prikken 🤣🤣🤣🤣

Nope, zo werkt het niet. Ook hier eerst fatsoenlijke lange termijn studies, voordat ik het uberhaupt zou overwegen. Dus over een een jaar of 10-15 ofzo. Als ik in een glazen bol de toekomst bekijk: nope, ook na 2032 niet. :cool:
Zo sta ik er ook in, maar dit zal ongetwijfeld wat zwakkere broeders en zusters over de streep trekken.

En dan hebben ze die qr toch een hop hop hop, overal 2g

Zo sta ik er ook in, maar dit zal ongetwijfeld wat zwakkere broeders en zusters over de streep trekken.

En dan hebben ze die qr toch een hop hop hop, overal 2g
Afgezien van Roos met dubbele prikspijt, denk ik dat de meesten die nu nog niets gehaald hebben, dat ook niet meer gaan doen. Daar bovenop de mensen die na 2 jabs voor de vakantie nu doorkrijgen dat het niet klopt, en ook niet meedoen. Ze kunnen hun best doen, maar hoe meer dwang, hoe meer weerstand.

Afgezien van Roos met dubbele prikspijt, denk ik dat de meesten die nu nog niets gehaald hebben, dat ook niet meer gaan doen. Daar bovenop de mensen die na 2 jabs voor de vakantie nu doorkrijgen dat het niet klopt, en ook niet meedoen. Ze kunnen hun best doen, maar hoe meer dwang, hoe meer weerstand.
Ze, staan anders in de rij. Velen zijn totaal gehypnotiseerd maar ik denk 15 a 20 % die niet gaat voor boosters, hou het op 60% met boosters die zijn verloren.
Ze, zullen niet gemist worden nutteloze idioten

Ik hoop het zo! Ik zag eerder ook mensen in mijn omgeving zeggen: die prik, niet voor mij, want experimenteel. Twee maanden later zaten die 2 prikken erin. Ze gingen allemaal voor de bijl. Beetje hypnotische persco's erover heen en ze rennen weer naar die prik, denk ik inmiddels. Zelfde collega heb ik ook laten schrikken voor het ''prikabonnement'' na haar twee beginshots. Bij haar zouden er geen extra prikken meer ingaan, had ze gezworen een half jaar geleden. We gaan het meemaken. Ik heb er een hard hoofd in. Andere collega heb ik ook al horen roepen dat ze geen extra prikken meer neemt na die twee. Wel alle kerstmarkten in Duitsland afgestruind natuurlijk, zoals ze dat eerder ook altijd graag deed. Maar goed, die hobby is dan ook passe. Kijken hoeveel ze daar voor over heeft om die te laten schieten in de toekomst.

Ze, staan anders in de rij. Velen zijn totaal gehypnotiseerd maar ik denk 15 a 20 % die niet gaat voor boosters, hou het op 60% met boosters die zijn verloren.
Ze, zullen niet gemist worden nutteloze idioten
We gaan het meemaken! Zat nog te denken, die rijen, zouden die echt overal zo zijn? Of is dat weer het beeld wat wij krijgen, omdat ze iedereen naar dezelfde priklokatie laten komen, om de indruk te wekken dat er zoveel belangstelling is? Ik weet bijv. dat een vroegere testlokatie hier in de buurt bijna nooit druk was (checkte regelmatig).

We gaan het meemaken! Zat nog te denken, die rijen, zouden die echt overal zo zijn? Of is dat weer het beeld wat wij krijgen, omdat ze iedereen naar dezelfde priklokatie laten komen, om de indruk te wekken dat er zoveel belangstelling is? Ik weet bijv. dat een vroegere testlokatie hier in de buurt bijna nooit druk was (checkte regelmatig).
Rijen zijn er niet overal, maar het volk is bang dus velen blijven wel prikken voor vrijheid

Ik hoorde vanmiddag van een Poolse werknemer van mijn partner dat zijn moeder niet werd geopereerd in Polen zonder Qr code dus vaccin .dit was vorige week . Gr Assie

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan