Covid vaccins

Op naar het tribunaal, met je voortdurende propagandacampagne, Hugo!

En nou dit weer:

Paniek: Twee ingrediënten van vaccins die niet goedgekeurd zijn voor mensen.​

Natuurlijk worden ALC-0159 en ALC-0315 niet door slechts één bedrijf vervaardigd. Enkele voorbeelden:

ABP Biosciences vermeldt in rood en vet: Uitsluitend voor gebruik bij onderzoek.
MedChemExpress verklaart: Uitsluitend voor gebruik in onderzoek.
Sapphire Bioscience informeert: Alleen voor onderzoeksdoeleinden. Niet voor menselijk of diergeneeskundig gebruik.
Shochem, China, verklaart: Dit product is uitsluitend bestemd voor onderzoek en is niet bedoeld voor menselijk of diagnostisch gebruik.

Was te verwachten.
Wat gaan jullie doen mocht dit ingevoerd worden?

Ik vraag me überhaupt af of dit binnen de grondwet kan. Maar stel dat het er door komt (macht is corrupt). Wat dan?

Als er boetes aan verbonden worden zullen het periodieke boetes zijn, op termijn niet haalbaar voor velen. Prikken gaat het sowieso niet worden, nooit!
Niet prikken en eventuele boetes ook niet betalen, aan mij krijgen ze een hele kluif.

Volgens het coronadashboard van de overheid is 85,9 procent van de bevolking volledig gevaccineerd. De website Our World in Data, die wordt bijgehouden door onderzoekers van de Universiteit van Oxford, geeft echter aan dat 67 procent van de Nederlandse bevolking volledig gevaccineerd is.

Onderzoeksjournalist Patrick Savalle reageert: “Weer een wappie-complottheorie die uitkomt. Wij hebben altijd gezegd dat de vaccinatiegraad maximaal 60 procent is, niet 85 procent. In Engeland blijkt dat nu waar te zijn. Dat zal in Nederland niet anders zijn. We zijn met miljoenen ongevaccineerden. Volhouden dus.”

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan