Covid vaccins

Als ik een man was zou ik hem nu uit mijn broek lachen 😂😂

Wendy
YES!!!, het is gelukt! Wij zijn met veel meer dan algemeen wordt aangenomen. Op naar een MEGADEMONSTRATIE op 2 januari!

Mike

Het valt me op dat het veelal de sporten zijn waarbij momenten van korte intense belasting van het hart gevolgd worden door perioden van relatieve rust. Ook als een duursporter aan intervaltraining doet heb je dat effect, zoals bij de wielrenner.

Dick
Ik heb het bij collega's gezien dat als ze vakantie hadden na een stressvolle tijd (in ons geval een reorganisatie) dat toen de hartproblemen optraden. Gewoon als fenomeen wanneer hartproblemen optreden. Los van de huidige prikken.

• Leuk
Waarderingen: Surv
Ik heb het bij collega's gezien dat als ze vakantie hadden na een stressvolle tijd (in ons geval een reorganisatie) dat toen de hartproblemen optraden. Gewoon als fenomeen wanneer hartproblemen optreden. Los van de huidige prikken.
Ja, heb dat ook meegemaakt met mensen in mijn omgeving. Hartproblemen en overlijden bij plotseling stilvallen/rust na langdurige intensieve stressvolle periode.

Logisch, dit is al jaren zo. Na een lange tijd van 'aan' staan, ontstaat er op dit soort momenten ontspanning en komt het lichaam toe aan zichzelf. Je ziet dit gebeuren tijdens vakanties, maar ook in de pensioentijd. Als je deze rotzooi in je lijf hebt zal het echter vele malen schadelijker zijn wat je dan overkomt!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan