Covid vaccins

Volgens het coronadashboard van de overheid is 85,9 procent van de bevolking volledig gevaccineerd. De website Our World in Data, die wordt bijgehouden door onderzoekers van de Universiteit van Oxford, geeft echter aan dat 67 procent van de Nederlandse bevolking volledig gevaccineerd is.

Onderzoeksjournalist Patrick Savalle reageert: “Weer een wappie-complottheorie die uitkomt. Wij hebben altijd gezegd dat de vaccinatiegraad maximaal 60 procent is, niet 85 procent. In Engeland blijkt dat nu waar te zijn. Dat zal in Nederland niet anders zijn. We zijn met miljoenen ongevaccineerden. Volhouden dus.”
Als de mensen die niet geprikt zijn dan ook zonder mondsluier gaan lopen dan gaat het de goede kant op

Als de mensen die niet geprikt zijn dan ook zonder mondsluier gaan lopen dan gaat het de goede kant op
Misschien doen ze dat ook wel?

De 'gewone' samenleving is immers niet representatief voor de gehele bevolking. Er zijn mensen die allang de 'gewone' maatschappij op hebben gegeven en in de paralelle samenleving leven.

Tja ik ken gelukkig ook een roker die dus rookt en ook drinkt, maar die peinst niet over die spuit in elk geval.
Roken zou werken tegen cojona en zuipen werkt bloedverdunnend. 🤪

Verder heeft iemand met deze twee factoren al genoeg verbinding met het satanisme om de spuit niet meer nodig te hebben.

Boeiend filmpje uit 2009 over de genocide met vaccinatie.

Is via insta maar te openen via de browser.

Staat voorderest niets bijqua namen en rugnummers

Roken zou werken tegen cojona en zuipen werkt bloedverdunnend. 🤪

Verder heeft iemand met deze twee factoren al genoeg verbinding met het satanisme om de spuit niet meer nodig te hebben.

Noou, daar zit ik dat met een zware op de lip :-) Ben ik opeens satanist geworden :)

Ik weet me nog wel te herinneren dat alle voorgangers van vroeger (zeker die strenge) standaard Cabalero zonder filter rookten en jonge jenever dronken:-) Goeie ouwe tijd.

Noou, daar zit ik dat met een zware op de lip :) Ben ik opeens satanist geworden :)

Ik weet me nog wel te herinneren dat alle voorgangers van vroeger (zeker die strenge) standaard Cabalero zonder filter rookten en jonge jenever dronken:) Goeie ouwe tijd.
Dit komt uit charismatische kerken vandaan, die zelf in 90% van de gevallen zo satanisch zijn als de pest,volgens dat zelfde principe zou Jezus ook satanische neigingen hebben gehad, dronk ook wijn.

Boeiend filmpje uit 2009 over de genocide met vaccinatie.

Is via insta maar te openen via de browser.

Staat voorderest niets bijqua namen en rugnummers
Dr. Rima is dat, een bekende activist

Misschien doen ze dat ook wel?

De 'gewone' samenleving is immers niet representatief voor de gehele bevolking. Er zijn mensen die allang de 'gewone' maatschappij op hebben gegeven en in de paralelle samenleving leven.
Weet niet waar dat is maar hier lopen wij zo'n beetje als enige zonder mondsluier. Nooit gedaan ook!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan