Met verbazing lees ik dit bericht, mag je dan helemaal niet kritisch zijn naar meneer Trump. Het is toch wat het is. Hij zegt dit zelf in een interview. In een bericht later vermeld je een uitspraak over het niet verplichten van een vaccin uit hetzelfde interview. Dat mag wel, maar laten zien dat hij verwarrend spreekt over de vaccins mag niet. Dan is het negatieve stemmingmakerij. ( ik ervaar dit als censuur)
Maar goed als je mij daarom verwijderd van dit forum dan zij het maar zo. Ik sta waarvoor ik sta en probeer de dingen te onderzoeken die er spelen in deze wereld. ( ook ik kom net als veel mensen op dit forum tot de conclusie dat we besodermieterd worden door de overheid, dat Ivermectine een goede oplossing is m.b.t. de corona toestand; lees vergifiging. Ik heb een voorraad Ivermectine aangeschaft, ik doe veel Bijbels onderzoek over de voorzeggingen over de eindtijd, ik kom tot de conclusie dat het ziekenhuis juist de kwakzalvers zijn, etc... ) Maar op het moment dat je anderen niet meer toestaat om anders te denken. Dan neem je een loopje met de vrijheid van meningsuiting, en ben je geen haar beter dan de overheid die ook alles weg censureert.