Covid vaccins

Ah nee, dit is toch niet serieus.
En zie hoe blij deze 'man' is met dit hele leuke fijne kleuterideetje.

Wat een begin van mijn dag ....
Er is kennelijk niemand die zegt: de vergelijking met schapen is er al, laten we het nou maar niet zo noemen.
Je gaat denken dat ze erom doen.

• Leuk
Waarderingen: Heks

Ik vroeg mij af wat de nieuwswaarde van dit bericht is / was. Ik heb het afgekeurd voor dotcom.radio een oude Bill en Melinda Gates aanhanger die nu zonodig iets moet zeggen over virussen, ...

Ik vroeg mij af wat de nieuwswaarde van dit bericht is / was. Ik heb het afgekeurd voor dotcom.radio een oude Bill en Melinda Gates aanhanger die nu zonodig iets moet zeggen over virussen, ...
Geert keert zich af van boosters, kindervaccinatie en massavaccinatie. Ik ben hem aan het beluisteren.

"De bibliotheken zien dat er veel mensen komen voor hulp bij het maken van een afspraak voor de boosterprik. Zij hebben geen DigiD, geen e-mailadres, geen computer of geen mobiel. Wel zijn er tranen en is er angst voor besmetting."

"Om het halen van de extra prik te makkelijker te maken, heeft de GGD Fryslân besloten dat mensen van 75 jaar en ouder op donderdag 30 december zonder afspraak een extra prik kunnen halen."

"We begrijpen dat het niet voor iedereen mogelijk is om zomaar in Leeuwarden te komen. Kun je geen vervoer regelen? Dan kan je gratis gebruik maken van bijvoorbeeld een taxi."

:sick:
Hoe makkelijk kan je beul het je maken?!

"De bibliotheken zien dat er veel mensen komen voor hulp bij het maken van een afspraak voor de boosterprik. Zij hebben geen DigiD, geen e-mailadres, geen computer of geen mobiel. Wel zijn er tranen en is er angst voor besmetting."

"Om het halen van de extra prik te makkelijker te maken, heeft de GGD Fryslân besloten dat mensen van 75 jaar en ouder op donderdag 30 december zonder afspraak een extra prik kunnen halen."

"We begrijpen dat het niet voor iedereen mogelijk is om zomaar in Leeuwarden te komen. Kun je geen vervoer regelen? Dan kan je gratis gebruik maken van bijvoorbeeld een taxi."

De voorraad moet op, de maximale tijd voor nood gebruik loopt ten einde, geen van de nu gebruikte gifspuiten heeft een goedkeuring.

En die weftekkels weten ook heel goed wat ze te wachten staat in de blinde paniek proberen ze zoveel mogelijk mensen mee te sleuren in hun val..
Iedereen neemt de prikken vrijwillig zonder enige vorm van nadenken of onderzoek...
Het is oorlog slachtoffers horen erbij

Het zijn duivelse listen. 👹👹

Doutzen Kroes spreekt zich uit tegen vaccinatiebeleid: ‘Luister goed naar je intuïtie’​

in Mens en Dier 24 december 2021 12:30 114 Reacties

Zorgminister Hugo de Jonge zei dinsdag in het coronadebat dat hij ervan uitgaat dat ‘we nog een aantal prikken te gaan hebben’.
Doutzen Kroes: “We willen net zoveel vaccins hebben dat we iedereen, alle 12-plussers, twee keer per jaar kunnen prikken, minimaal,” zei de minister.
“Ik ben zo dankbaar voor deze bevestiging en hoop zo dat het nu wat duidelijker wordt voor mensen,” citeert RTL Boulevard het supermodel. “Luister goed naar je intuïtie.”

De prik komt er bij Doutzen niet in. “Als dit de [voorwaarden] zijn voor het 2G-systeem, dan kan ik niet meedoen,” zegt ze.

• Leuk
Waarderingen: Surv

Trumpie toch!
🤢🤢🤢🤢🤢🤢
👋👋👋👋👋👋
Kruip maar weer onder je steen, en slaap 😴😴😴😴 rustig verder

Omdat het kerst is grijp ik niet in. Ik wil wel van de gelegenheid gebruik maken om nogmaals duidelijk te maken dat ik NIET gediend ben van dit soort negatieve stemmingmakerij en dit ook NIET duld op mijn forum!

Mike

nigeria

Foto: Unsplash

Nigeria (2 procent gevaccineerd) vernietigt 1 miljoen coronavaccins​

in Buitenland 25 december 2021 06:00 18 Reacties

Nigeria heeft op woensdag meer dan één miljoen doses van het AstraZeneca-vaccin vernietigd. De vaccins waren naar verluidt over de datum.
Het land wil naar eigen zeggen geen gedoneerde vaccins meer ontvangen die nog maar kort houdbaar zijn. Faisal Shuaib, hoofd van het belangrijkste gezondheidsagentschap van het land, zei dat westerse landen ‘vaccins hamsteren en opslaan totdat ze bijna niet meer houdbaar zijn en die dan doneren’.

Hele slechte ervaringen​

In Nigeria staan mensen niet bepaald te springen om een coronavaccin. Veel inwoners van het West-Afrikaanse land zijn huiverig. Afrika heeft hele slechte ervaringen met medicijnen uit Europa die daar gedumpt worden. Daarnaast zijn er sinds het begin van de pandemie nog geen 3000 coronadoden geregistreerd in het land.
Slechts twee procent van de 206 miljoen Nigerianen is volledig gevaccineerd. Dat terwijl de overheid zich tot doel heeft gesteld om tegen februari 50 miljoen mensen, oftewel een kwart van de bevolking, te vaccineren.

Niet de eerste keer​

In april vernietigde Frankrijk 25 procent van zijn voorraad AstraZeneca.
Het is niet de eerste keer dat er coronavaccins worden vernietigd in Afrika. In mei verbrandde Malawi bijna 20.000 doses van het AstraZeneca-vaccin die in april waren verlopen. De WHO had het land opgeroepen de vaccins niet te vernietigen. Volgens lokale bewoners had vrijwel niemand interesse.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan