Covid vaccins

Ik hoor alleen maar van geprikte sukkels die positieve testen hebben en ziek worden vandaag eigenwijs nummer 5 met prik uit een kennissenkring waar ik al een tijdje buiten val 🤣🤣🤣 allemaal corona, wonen samen dus, dubbelop ziek. Wat zeggen de idioten booster niet op tijd

Twee weken geleden was een collega "snotverkouden" zoals hij zei. Maar het was "denk ik geen corona" zei hij erachteraan. Dat denk ik ook niet, want dan was hij dood geweest. Vlak voor de zomer was hij geprikt met Janssen. Eén prik en klaar, lekker makkelijk. :ROFLMAO:

Een paar dagen geleden heb ik een nieuw woord geleerd: een "non-Covid verkoudheid". :ROFLMAO:

Twee weken geleden was een collega "snotverkouden" zoals hij zei. Maar het was "denk ik geen corona" zei hij erachteraan. Dat denk ik ook niet, want dan was hij dood geweest. Vlak voor de zomer was hij geprikt met Janssen. Eén prik en klaar, lekker makkelijk. :ROFLMAO:

Een paar dagen geleden heb ik een nieuw woord geleerd: een "non-Covid verkoudheid". :ROFLMAO:
Dat betekent dus min of meer een non-verkoudheid verkoudheid.

• Geweldig
Waarderingen: Surv
Vervolg bovenstaande

Dinsdag hield een geselecteerde subcommissie voor de Coronavirus-crisis een hoorzitting op afstand waarin de dringende noodzaak werd onderzocht om de wereldwijde vaccinatie-inspanningen tegen het coronavirus te versnellen en de cruciale rol die deze inspanningen spelen in de volksgezondheid en het economisch herstel van het land. Congreslid Jim Jordan sprak zijn wens uit dat CDC een deel van zijn financiering zou gebruiken om erachter te komen hoe effectief natuurlijke immuniteit is als alternatief voor een vaccin. En studie die bewust NIET gedaan wordt.

My good friend Dr Sucharit Bhakdi, with whom we & others wrote a series of open letters to the European Medicines Agency, is utterly distraught.
Listen carefully.
He & his colleague, a pathologist, have confirmed that, even in people who’ve died post-covid19 vaccination & where their death was not attributed to the adverse effects of vaccination, in almost all cases DID die as a result of vaccination.
The numbers killed by these vaccines is much worse than we thought, already.
But it’s what they’ve just discovered that’s much worse.
We knew of blood clots from expressing spike protein.
We were aware of autoimmune attack on ones own tissues expressing spike protein to which our killer lymphocytes were primed, such as myocarditis.
But what’s new is the revelation that lymph node cells are also being invaded by the gene-based agents and marking THEM for auto destruction.
When you destroy that part of the immune system, which we loosely call “immune surveillance”, every manner of nasty, latent infections, by viruses & also bacteria, explode, uncontrolled.
Hundreds of millions of people are going to die of unrestrained tuberculosis, Epstein Barr virus, toxoplasmosis etc etc etc
AND on top of this, the daily accidental production of cancer cells, normally deleted swiftly by immune surveillance, before they can divide, ceases.
Guess what happens next?
I don’t care where you’ve sat during this ridiculous “pandemic”.
Whether you’ve gone along with it, knowing it was an overreaction. Or even in ignorance.
I am telling you right now: IF YOU PERSONALLY HAVING WATCHED THIS CHOOSE TO SETTLE BACK TO WATCH A FILM, INSTEAD OF CALLING SOME PEOPLE YOU KNOW & TELLING THEM ABOUT IT, THE END OF HUMANITY IS A SHARED BURDEN WITH THE PERPETRATORS.
Please put this on every platform.
Swamp the ‘fact checkers’.
Please do it now.
Rescue our civilisation while there are innocents to save, ESPECIALLY our children & grandchildren.
Thank you sincerely,
Mike

Dr Mike Yeadon

Het zal door de covid gelovigen en diehard msm kijkers vast weer weggezet worden als fake news. Ik hoor het ze al zeggen: jajaa geloof ik niks van, wie zijn die gasten? dan zouden de artsen en experts dit ook echt wel hebben geweten en het niet hebben toegelaten heurrrrr😑

De GGD geeft een dingend advies om booster-vaccins in Nederland te halen en niet over de grens in bijvoorbeeld het Duitse Ahaus, zoals sommigen doen. Je kunt hiermee namelijk geen QR-code krijgen voor de Nederlandse CoronaCheck-app.

Een buitenlands booster-vaccin moet in Utrecht administratief verwerkt en geregistreerd worden. Als dat klaar is, kan er alleen maar een Nederlandse QR-code op papier worden verstrekt. Deze is in het buitenland niet geldig.
Een internationale code is alleen te verkrijgen in het land waar de booster-prik is gezet. Wie een buitenlandse registratie heeft, kan dit niet meer omzetten naar een Nederlandse internationale QR-code

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan