Covid vaccins

DE GEPRKTEN ZULLEN EEN RUW ONTWAKEN MEEMAKEN

Vertaling Paul Harmans van de video:

Ze zullen ontwaken. De grote hoeveelheid mensen die de prikken hebben genomen zullen een red pill moment meemaken, dat neemt geen jaren in beslag, geen maanden of weken, ze zullen al deze informatie moeten absorberen in een extreem korte tijdsperiode en velen van hen zullen extreem boos worden. Ik verwacht veelvuldige, ongeordende perioden van chaos. Maar het zal een vorm van georganiseerde chaos zijn, in die zin dat de mensen die woedend worden merendeels niet zullen uithalen naar de gemeenschap, ze zullen woedend worden op en uithalen naar de personen die hen misbruikt hebben, zeer specifieke personen. Het zal mij niet verbazen als we zien dat veel van de mensen die we ‘de elite’ noemen één voor één aan de beurt komen en in feite van deze planeet verwijderd worden door de acties van de mensen die zij gedurende de laatste twee jaar letsel hebben toegebracht. Het zal onvoorspelbaar en niet te stoppen zijn. Je moet daar bij weg blijven, mensen moeten begrijpen dat er een deel van de gemeenschap krankzinnig wordt van boosheid en dergelijke en er zullen reacties zijn en het is het beste om niet in de buurt van die reacties te komen en zeker niet als je niet behoort tot de gezagshandhavers en anderen die daarvoor opgeleid zijn, omdat dit zeer gewelddadige reacties zullen zijn omdat men vergiftigd is. En ik verwacht dat sommige reacties zeer opzienbarend zullen zijn wat betreft vijandigheid. Het is dus niet verstandig hierbij in de buurt te komen.

Broodje aap. Jammer dat Rappoport hiervoor valt. Dit is pure social media hype. Vrouwen zijn nu eenmaal vatbaar voor zwarte magie en verspreiden dit onder elkaar. Dat is de werkelijke 'shedding'.

Mike

Broodje aap. Jammer dat Rappoport hiervoor valt. Dit is pure social media hype. Vrouwen zijn nu eenmaal vatbaar voor zwarte magie en verspreiden dit onder elkaar. Dat is de werkelijke 'shedding'.

Mike
Ik vond dat ik het toch moest delen omdat hij de officiële documenten aanhaalt van de farmaceutische industrie en als anderen dat lezen dan staan wij aan de zijlijn

Henben we het 2 jaar geleden al.over gehad. Dat is wat ze WILLEN. Dit is een EXPEFIMENT waarvan noch wij, noch zij de uitkomst weten. Alleen maar omdat ze het opschrijven wil nog niet zeggen dat het ook gebeurt. Geef ze nooit meer macht dan ze werkelijk hebben!

Mike

Geloof je helemaal niet in shedding van Spike eiwitten door gevaxten of waak je voor afleiding?
Ik zie geen enkel bewijs voor 'shedding'. Tijdens lezingen spreek ik met alternatieve therapeuten die menen wel last te krijgen van allerlei verschijnselen door al dan niet fysiek contact met gevaccineerden. Maar dat zijn steevast allemaal VROUWEN. Waarom hoor ik dat niet van mannen? Waarom gaan hun verhalen niet viraal via social media? O ja, ik weet het al: omdat geen waanzin zo groot is of vrouwen vallen er voor, OOK BINNEN ONZE KRINGEN. Vrouwen hebben nu eenmaal een zeer subjectieve waarheidsbeleving, daarom vallen ze ook als een blok voor de zwarte magie van de vijand.

Mike

Al lijkt die QR voorlopig van de baan, minister Ernst Kuijpers gaat in mei namens 17,5 miljoen Nederlanders een verlenging van de EU- verordening ondertekenen. Per juni 2022 moet dan de verplichting van het reizen met een QR code zijn ingevoerd+ mensen mogen niet meer weigeren zich te laten vaccineren (!). Dit gaat allemaal heel stilzwijgend nu. In Italië loopt het storm met het geven van feedback als burgers (inmiddels 15.000x gedaan) Bij ons is dit nauwelijks bekend. Ook ik heb een EU- account aangemaakt en moest even (1 dag) wachten op autorisatie. Het geven van feedback is slechts mogelijk tot 7 april. Denk je dus dat we van die QR- code af zijn, wordt het stiekem met verplichte vaccinatie erbij door de EU ingevoerd als Kuijpers dit gaat ondertekenen en als de meerderheid van de EU- landen hiermee akkoord gaat. Dit is de link (veel leeswerk en wat moeite doen maar dan kun je in ieder geval je mening geven). Hoe meer mensen dit weten hoe beter en hopelijk komt er daardoor flink tegengas...

https://ec.europa.eu/info/index_en

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan