Covid vaccins

Zucht, Frontnieuws. :rolleyes:

Citaat (dikgedrukte gedeelten van mij):

Waarom.nooit ervaringen van MANNEN? Ik weet het al: geen waanzin zo groot...

Mike
Nee joh is gewoon toeval....toch 🤡🤡🤡

Heb nog nooit zo’n regelmatige menstruatie gehad. Hahaha.
Ik: Niet geprikt. Mindkap loos en kom evengoed redelijk vaak geprikte tegen die ik gewoon knuffel. Een aflebber zoen hoef ik dan weer niet maar das dan weer niet prik gerelateerd 😂🤪

Zucht, Frontnieuws. :rolleyes:

Citaat (dikgedrukte gedeelten van mij):

Waarom.nooit ervaringen van MANNEN? Ik weet het al: geen waanzin zo groot...

Mike
Een nichtje van mij die in een ziekenhuis werkt heeft ook dergelijke klachten gehad terwijl ze niet gevaccineerd is. Wees een beetje voorzichtig in je stelligheden. Overigens heb ik zelf tijdens en na de vaccinatierondes erg veel geniest, het kan toeval zijn maar het viel wel op. Overigens denk ik niet dat het een soort automatisch verspreidende vaccinatie gaat, maar eerder om door gevaccineerden uitgestote spikeiwitten die door de ontvanger onschadelijk worden gemaakt, maar niet zonder symptomen. Dit zuig ik niet uit mijn duim, maar werd verteld door een arts.

Een nichtje van mij die in een ziekenhuis werkt heeft ook dergelijke klachten gehad terwijl ze niet gevaccineerd is. Wees een beetje voorzichtig in je stelligheden. Overigens heb ik zelf tijdens en na de vaccinatierondes erg veel geniest, het kan toeval zijn maar het viel wel op. Overigens denk ik niet dat het een soort automatisch verspreidende vaccinatie gaat, maar eerder om door gevaccineerden uitgestote spikeiwitten die door de ontvanger onschadelijk worden gemaakt, maar niet zonder symptomen. Dit zuig ik niet uit mijn duim, maar werd verteld door een arts.
Welke artsen zijn nog te vertrouwen tegenwoordig🤔

Je hebt je avater nog niet veranderd Gerard, zet hem hier ook effe voor je : https://emcperformance.nl/wp-content/uploads/struisvogel2.png

Sorry mensen, hier haak ik nu af, voorgoed. Mijn nichtje en ik hebben een bijzondere relatie waar liefde en vertrouwen de grondslag van zijn wat o.a. ontstaan is doordat we beiden op ongeveer gelijke wijze zwaar zijn mishandeld door onze respectievelijke moeders. Mijn nichtje is niet in de idioterie getrapt waar veel van har collegae wel in trapten en heeft stand gehouden. Ik heb erg veel respect voor haar dat ze met haar verleden en alle tegenwerking toch ook nog twee kinderen weet op te voeden zonder te herhalen wat haar is aangedaan, mijn petje af.
Ik kon niet meer op dit forum terug, tenzij Mike zijn excuses aanbiedt via de mail.

Ik log hierna uit.

Dat ga ik niet doen. Het 'argument' dat bepaalde info afkomstig is van een arts is niet afdoende, OOK NIET ALS HET EEN 'ALTERNATIEVE' ARTS IS. De basis van dit forum was 10 jaar terug om een tegenwicht te bieden voor het wittejassen-syndroom, daar heb ik volledig gelijk in gekregen.

Tijdens mijn zomerlezingen van 2021 over Ivermectine en spike-eiwitten heb ik meermaals te maken gehad met 'alternatieve' artsen en therapeuten die hun hele handel in duigen zagen vallen door mijn verhaal. De een wist het nog beter dan de ander, zelden zoveel ego's gezien als in de 'alternatieve' gemeenschap. Voor mijn lezing wisten ze de ballen van IVM en s-eiwitten en halverwege waren ze al de grootste expert op dit gebied en probeerden ze er met mijn verhaal vandoor te gaan.

Het 'trust me I'm a doctor'-argument houdt geen stand en daar hoef je hier niet mee aan te komen. Als dit betekent dat je hierdoor afhaakt, dan is dat maar zo.

Mike

Laatst bewerkt:
Dat ga ik niet doen. Het 'argument' dat bepaalde info afkomstig is van een arts is niet afdoende, OOK NIET ALS HET EEN 'ALTERNATIEVE' ARTS IS. De basis van dit forum was 10 jaar terug om een tegenwicht te bieden voor het wittejassen-syndroom, daar heb ik volledig gelijk in gekregen.

Tijdens mijn zomerlezingen van 2021 over Ivernectine en spike-eiwitten heb ik meermaals te maken gehad met 'alternatieve' artsen en therapeuten die hun hele handel in duigen zagen vallen door mijn verhaal. De een wist het nog beter dan de ander, zelden zoveel ego's gezien als in de 'alternatieve' gemeenschap. Voor mijn lezing wisten ze de ballen van IVM en s-eiwitten en halverwege waren ze al de grootste expert op dit gebied en probeerden ze er met mijn verhaal vandoor te gaan.

Het 'trust me I'm a doctor'-argument houdt geen stand en daar hoef je hier niet mee aan te komen. Als dit betekent dat je hierdoor afhaakt, dan is dat maar zo.

Mike
Zo is dat💪🏻 Next!

Ik begrijp Gerard niet zo goed. Zijn nichtje vertelt een verhaal, dat door een arts is verteld en Mike zegt met zoveel woorden dat hij geen enkele arts gelooft en Gerard betrekt dat dan op zijn nichtje alsof zij zelf liegt ofzo. Dat wordt toch helemaal niet gezegd ? Hij is al lid van het forum, sinds 2012, toch jammer.

Ik begrijp Gerard niet zo goed. Zijn nichtje vertelt een verhaal, dat door een arts is verteld en Mike zegt met zoveel woorden dat hij geen enkele arts gelooft en Gerard betrekt dat dan op zijn nichtje alsof zij zelf liegt ofzo. Dat wordt toch helemaal niet gezegd ? Hij is al lid van het forum, sinds 2012, toch jammer.
Ja jammer inderdaad maar soms gaan dingen zoals ze moeten gaan

Sorry mensen, hier haak ik nu af, voorgoed. Mijn nichtje en ik hebben een bijzondere relatie waar liefde en vertrouwen de grondslag van zijn wat o.a. ontstaan is doordat we beiden op ongeveer gelijke wijze zwaar zijn mishandeld door onze respectievelijke moeders. Mijn nichtje is niet in de idioterie getrapt waar veel van har collegae wel in trapten en heeft stand gehouden. Ik heb erg veel respect voor haar dat ze met haar verleden en alle tegenwerking toch ook nog twee kinderen weet op te voeden zonder te herhalen wat haar is aangedaan, mijn petje af.
Ik kon niet meer op dit forum terug, tenzij Mike zijn excuses aanbiedt via de mail.

Ik log hierna uit.
Damned en hij had zijn avater nog niet aangepast.

Wat zijn dat voor mensen die hun kind zinloos laten inspuiten zodat ze zelf lekker op wintersport kunnen.
Nsbderlanders je weet wel die idioten die vorige week de ongevaxten nog in een kamp of dood wilden hebben, die nu omgeslagen zijn in globaal 0,0001 seconde naar Russen moeten dood, ja je buren zelfs 😁

• Leuk
Waarderingen: Bull

Forum statistieken

Onderwerpen
4.536
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan