KefirKev
Well-known member
Heb je het al uitgeprobeerd?Je moet wel een kopie van je identiteitsbewijs versturen anders wordt je verzoek niet in behandeling genomen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je het al uitgeprobeerd?Je moet wel een kopie van je identiteitsbewijs versturen anders wordt je verzoek niet in behandeling genomen
Nee, ik vertrouwde het niet.Heb je het al uitgeprobeerd?
Wat is dan de bron van je info?Nee, ik vertrouwde het niet.
Ik heb de mail gestuurd om me uit te schrijven (via bovenstaande website). Daarnaast heb ik twee van de drie hierboven genoemde formulieren ingevuld en na het invullen daarvan kreeg ik per e-mail bericht dat het alleen bevestigd kan worden als ik een kopie van mijn ID-bewijs op zou sturen.Wat is dan de bron van je info?
Ah, okee dan is het duidelijk nu, thx!Ik heb de mail gestuurd om me uit te schrijven (via bovenstaande website). Daarnaast heb ik twee van de drie hierboven genoemde formulieren ingevuld en na het invullen daarvan kreeg ik per e-mail bericht dat het alleen bevestigd kan worden als ik een kopie van mijn ID-bewijs op zou sturen.
Ik heb me ook uitgeschreven en kreeg ook deze bevestigingsmails met het verzoek om een kopie van ID bewijs toe te sturen.Ik heb de mail gestuurd om me uit te schrijven (via bovenstaande website). Daarnaast heb ik twee van de drie hierboven genoemde formulieren ingevuld en na het invullen daarvan kreeg ik per e-mail bericht dat het alleen bevestigd kan worden als ik een kopie van mijn ID-bewijs op zou sturen.
Als dat zo is, dan hebben ze al je gegevens al.Is het doel misschien om een database van wappies aan te leggen?
Ja, dat is ook zo. Big Brother wordt steeds engerAls dat zo is, dan hebben ze al je gegevens al.
In 1692, several young girls accused other women of witchcraft. The Reverendās niece and daughter experienced mysterious convulsions; these were attributed to the influence of evil supernatural forces. As a result, the girls implicated other women who were seen to have corrupted them, resulting in the instigation of the āSalem trialsā.
āIk wil een einde maken aan de geruchten. Ik wil mensen laten zien dat het niet gevaarlijk is om je te laten vaccineren. In tegendeel: het beschermt ons.ā