Covid vaccins

Hier het hele onderzoek van The Highwire. Zijn de magneten een hoax of toch niet?

Hier het hele onderzoek van The Highwire. Zijn de magneten een hoax of toch niet?

Het is geen hoax. Ik heb het zelf gezien bij iemand die is "gevaccineerd". Waarom een magneet bij sommigen wel blijft plakken en bij anderen niet weet ik niet. Misschien ligt het aan het soort vaccin? Of hoe diep de naald erin is gestoken? Of aan de dikte van de vetlaag?

Zie hier onze vaderlandse zendings(-vaccinatie)drift.

Ik weet.even niet meer of ok dat hier had verteld of elders.. een echtpaar hier op dorp, net 70, wonen gewoon op zich zelf, dus redelijk fit nog, zij halen 1e prik en vrouw overlijdt bij ongeveer dag 1, man haalt 2e prik en zelfde liedje, ook dood.
Nu klant van ons, the godfather van grote kermisexploitant bedrijf, zijn prik gekregen, kreeg hartinfarct en ligt in coma. Ik moet erbij zeggen dat hij in verleden al 2 infarcten had gehad. Ik denk dat hij net 80 is. En de stress van niet kunnen draaien. Ze hebben 100 attracties. Risicogroep maar hij was druk baasje en.liep nog net zo hard mee.

Als je al.hartklachten hebt moet je die prik al helemaal niet nemen! Mijn eigen kapper heeft ook hartklachten en vorige week zijn eerste prik gehad. Ik vrees dat ik binnenkort op zoek moet naar een andere kapper...

Mike

Klopt het dat er alleen PDF bestanden gedeeld kunnen worden en geen Docx?
Heb al geprobeerd de bestandsextensie te veranderen maar dan kun je het niet meer openen 🤔

Voor nu even omzetten naar pdf idd, maar je moet gewoon een Word-document kunnen attachen. Ik verwacht dat Jim dit binnen no-time gefixt heeft.

Jim'll_Fix_It_Titles.jpg

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan